Bu Blogda Ara

23 Ocak 2012 Pazartesi

Zara home:)

  Son günlerde kıyafet alışverişinin yanısıra home mağzalarından çıkmaz oldum, malum hala aksesuar eksiklikleri devam ediyor, bir türlü çook hoşuma giden aksesuarlar bulamadm ama araştırmalarım son hızla buhafta devam edecek, inanıyorum bu ev aksesuarı dosyasını kapatacağıımmm inşallah:) aslında kapanmaz bu dosya, bu merak sadece evlenirken olmuyormuş demekki:) insanın kendi evi olunca bir heves başlıyor ki bende önceden hiiiç merak yoktu, evlenirken bir iki ay araştırdım okadar..son günlerde tepe home, mudo concept, boyner evde, zara home ne varsa gezdim,çok gezincede kafam karıştı ama akılda kalıcı çok birşey bulamadım, inşallah bulursam paylaşacağım..Şimdilik sizinle zara home alışverişimi paylaşmak istedim, çok şık bir tepsi, pembe amerikan servisler aldım ve zara home mağzasına girdiğinizde buram buram bir koku vardırya, işte o kokudanda aldım, banyoma koydum ve size anlatamam nasıll güzel koktuğunu banyonun:) şiddetle tavsiye ediyorum,Ferihada sanem hanım salona koymustu(izlerken o takıldı gözüme,aksesuarlara bakıyordum ahahah:) o kokudan ama ben banyoda kullandım, birde aynı kokunun sabunundan aldım..misafir banyoma koydum..
Kocişte haftasonları blogumu okuyor, bunları gelmeden görmüş olacak:) resimlere bakalım ozaman..



Yasemin kokusuymuş kendisi, evime gelen bu kokuya aşık olup gitti, başta annem olmak üzere:) ben onada bir tane hediye almak istiyorum..

11 yorum:

  1. böhüüüü burda niye zara home yooook :( gözü dönmüş çeyiz düzen kızın yorumu olsun bu da :D miss kokular burnuma geldi bebeim tepsini çok beğendim güle güle kullan

    YanıtlaSil
  2. ben de boyner home da gördüm bu kokudan...almadım ama çünkü kokusuna bakma şansım yoktu....bunu denemek lazım...sevgiler.

    YanıtlaSil
  3. güle güle kullan canım eşyalarını :) ama insanın hevesi evlendikten sonra azalmıyo aksine daha artıyo.. yaşadıkça ihtiyaçlar farklılaşıp "bunuda alsam" moduna geçiyoruz ondan sonra bu ev neden bu kadar doldu ki diye düşünüp durcaz sanırım :)))

    YanıtlaSil
  4. sandelye ve masan çok zarif canm...koku kısmına ayrı bi takıldım ank. ya da istanbula gdilince aklımda olsn bi tane alayım canm..çnkü oda spreyleri kalıcı değil;)

    YanıtlaSil
  5. canım güle güle kullan.Bende Zara Home'dan çıkamayanlardanım:)Hala ev için aksesuarlar yeni ürünler bakıp duruyorum senin gibi:)

    ev kokuları harika hatta 1 tanede ben almayı düşüyorum.

    Benim sürekli kullandığım tepsimde Zara Home'dan ve gerçekten süper duruyor gidip alışveriş yapasım geldi bu postan sonra:)

    YanıtlaSil
  6. @tubitosss kuzuuummm ne istersen ben sana alır yollarımmm sen yeterki iste:)tenk yuu canım benim ama senin korkarım koyacak yerin kalmayacak yakında ahahah:)

    YanıtlaSil
  7. @ chfashiontrend zara home a gittiğinde içerde kokan o güzel kokuymus bu yasemin kokusu dene mutlaka:)

    @fuly hiç sorma mutfakta tepsiyi koyacak yer bulamıyorum artık o derece ama bi okadarda alasım geliyor dedğin gibi yaşadıkça oluyo buda:))

    @pembe mor alg canım kesinlikle almalısın bu çok kalıcı harika birşey:)

    YanıtlaSil
  8. @pembe mor alg canım bu arada sandalye ve masamı beğenmene cok sevindim:)

    YanıtlaSil
  9. @Taranis canım eminim seninkilerde çok güzeldir e nedeolsa zevkli olduğun her paylaştığından belli, kokulardan almalısın ben şimdiye kadar nasıl keşfetmemişim ona üzzüldüm:) bu postun üstüne zara home a gidilip alışveriş yapılırr ahahah:)

    YanıtlaSil
  10. canım beniimm güle güle kullan cicilerini:) ohhh mis mis kokar evin:) ben de ev gereçleriyle ilgili mağazalara dadandım bu aralar:) nolcak bunun sonuuu;)

    YanıtlaSil
  11. @hayat güzel canıımm sonu yok bunun çok pis sardım bende:))teşekkür ederim şekerim:) ay sende paylaş seni özledim:)

    YanıtlaSil