Bu Blogda Ara

2 Nisan 2011 Cumartesi

Mobilya sorunsalı...

Evet zevkli denilen kısma geldik ama bana henüz bir zevk vermedi:( perde ve mobilya için bugün biraz gezdim, nişanlım şehir dışında olduğu için arkadaşlarımla sitelere gittik ama buhafta nişanlımla sonra onun ailesiyle sonra en son annemle gezeceğim:=) diyebilirsiniz neden hep beraber gezip 2 günde halletmiyosunuz ama aileler şehir dışında dolayısıyla önce biz ön araştırma yapcaz göstercez ama en önemlisi ben annemim zevkine çok güvenirim en son kararımı annem ve nişanlımla almayı planlıyorum...

Mobilya konusunda pek fikrimin olmadığını anladım:)ama biraz şekillendi kafamda, salonu beyaz istiyorum heryerde beyaz bembeyaz beğeniyorum en azndan oturma odasını farklı renk beğenebilmeliyim :) zor geldi bana bu işler yatak odası var perdesi var oturma odası var,hepsini uzun süreli kullanabilmeyim hem görüntüsü hem kalitesi iyi olsun istiyorum ama bakalım umarım gönlüme göre döşeyebilirim evimi...

Ve şimdi internette dolaşırken beğendiğim bikaç resim paylaşmak istiyorum...


Böyle bir koltuk takımı görmedim henüz ama sizce nasıl fazlamı klasik olur of çok bilgisizmişim bu konuda kendime kızdım ilk defa ne istedğimi bilmyorum :)


Dün bütün gece azradesign blogunu gezdim okudum ve( bu resimleri ordan aldım) bir tarz oluşturmak istedim kafamda ve yatak başlığını ve tabiki aynayı çok beğendim ama öyle bir ayna bizim odamız için uygun olmaz ama yatak hoş:)

Bu tv ünitesinide kaydetmişim ama bugün daha güzel ve sade olanlarını gördüm:)siz ne dersiniz bu ünite göz yorar gibi sanki...

Evimizin yerleri ve kapıları açık renk, bu koltuğuda beğendim ama çokmu iç karartıcı bir renk siyah oturma odası bilmiyorum, belki yerler açık olduğu için kötü durmaz ama kararsızım, bugün zebranoda beyaz bir L koltuk gördüm üstünde rengarenk yastıklar vardı oda çok hoşuma gitti fakat salonda beyaz olursa nolcak=:)) ne renk olacak bu oturma odamız bilmiyorum...

Bu pufların değişik renklerini gördüm bugün bir odada kullanmak istiyorum bunların değişik bir rengini...

Bugün gezdim gördüm heryerde bu masalardan var bende çok beğeniyorum, böyle beyaz lake masa istiyorum
GELELİM YATAK ODASINA
MODERNMİ OLMALI YOKSA KLASİKMİ?
Bugün böyle ama daha güzel el oyması klasik bir takım sordum dolap hariç 24 bin tl dediler:) neyse başka yerlere bakılır ama ben galiba klasik yerine modern bir yatak odası alacağım nedersiniz?

Böyle bir yatak başlığıda gördüm ve hoşuma gitti ancak en yukardaki yatak başlığımı bumu karar veremedim?
çok soru sordum biliyorum ama yardımlarınızı bekliyorum, blogumu çok seviyorum çünkü sizden fikir alabilmek harika:=))
buda bir üstteki modelin aynısı ve burda çok hoş duruyor...

12 yorum:

  1. Salon koltuklarımı beyaz aldım, evet pişmanım!
    Yemek masamı özene bezene aldım, zamanla gelen misafirler ve minik kızım çatalla vura vura masamı mahvetti.
    Oturma odası koltuğunu, akıllanıp boz bir renk aldım (yine de açık renk aslında) biraz daha rahat ettim. Her gün üstünde debelenince çok kirleniyor.
    Yatak odamı açık renk almıştım, çok rahat ettim. Bütün mobilyaları beyaz veya açık renk almadığıma pişmanım. Koyu renk alanları dar gösteriyor ve tozu belli ediyor.
    Şİmdi değiştirebilsem, mobilyaları beyaz, koltukları füme, yağ yeşili, bordo, mor, lacivert gibi renklerde alırdım.
    Ayrıca yatak odasında fazla aynaya iyi demezler, rahat uyuyamazsın, aklında olsun.
    İmza: 5,5 yıl önce idealistçe ev düzüp, üstüne de 2 yıl önce bebek doğurmuş, dekorasyonundan pişman insan. :)
    ** Ne kadar iyisini alırsan al, çocuk olunca, hepsinin içine ediliyor. Bu nedenle esas iyi mobilyayı, çocukların biraz büyüdükten, okul çağına geldikten sonra almanı öneririm. İşte o mobilyaları, onlar evlenene kadar kullanırsın. :)

    YanıtlaSil
  2. Tannesicim bu yararlı tavsiyelerin için teşekkür ederim, bir arkadaşım var oda diyorki inatla beyaz busene moda modası geçer diyor ama bak sen kaç sene önce beyaz almıssın hala moda:=) salonda bulabilirsem açık renk bej koltuk beyaz masa olablr ama yinede beyaz koltukta gönlüm:) ama oturma odası konusunda daha dikkatli olmak istiyorum çünkü o oda daha dağılmaya müsait inşallah mor yada tatlı bir mavi koltuk bulurum benimde hoşuma gitti bakarken:)
    Haklısın bende okadar ayna koymayı planlamıorm zaten o resmi yatak için kaydetmstim:)
    bende tavsiyelerine uymak ve açık renk almak istiyorum heryeri:)
    Çocuk konusunda çok haklısın şimdi ben bunları düşünmüyorum tabi aklım bi karış havada bakıyorum mobilyalara:=))

    YanıtlaSil
  3. güzincim merhaba ;
    öncelikle şunu söylemeliyim biz de ilk resimdeki tarzda chester koltuk modeli diye adlandırılan modelden almayı düşünüyoruz.
    dün nişanlım sitelerde bol bol gezmiş kafam karıştı çok diyo :)
    o da senin gibi aynı şeyi söyledi her yerde beyazlar ve lakeler var diyo :)
    biz salonda avangarde denilen stili düşünüyoruz.
    oturma odasında ise daha modern bir tarz.
    ben koltuk takımında beyazdan yana değilim açık renk istiyorum ama beyaz kesinlikle değil çünkü tannesinin dediği gibi gerçekten beyaz çok riskli bi de çocuk olunca kabus :))
    yuvarlak bir koltuk koymuşsun puf tarzı ben de öyle bir model istiyorum evimde ama nişanlım oturma odasına l koltuğa ek olarak alabiliriz öyle bir şey dedi.
    L koltuğu da kırmızı düşünüyoruz:)
    yatak odasında modern klasik karışık bir model istiyorum ama yatak başını kesinlikle senin koyduğun resimlerdeki gibi düşünüyoruz.
    hatta bir model de beğendik öyle ama ben daha gidip görmedim :)
    bu arada bu hafta ayın 6 sında altınparkta mobilya fuarı var sitelerdeki esnaf fuara hazırlıktaymış haberin olsun.
    bence mutlaka uğra vaktin olursa.
    ben istanbuldayım şu anda ama bi aksilik olmazsa ben de ankaraya gelip nişanlımla fuarda da mobilya bakmayı düşünüyoruz.
    neyse canım sana kolay gelsin:)
    ben de baktıkça modellere paylaşıcam bloğumda :)
    sevgiler:)

    YanıtlaSil
  4. Sevgili ankara düşleri, ne güzel kafanda belirlemişsin şimdiden tarzını ve ne istediğini bilerek gitmen seni 1-0 öne geçirir gezerken:=) ben boş boş baktık şuanda postumu okuyunca sanki herşeyi belirlemişim gibime geldi ama oraya gidince öyle olmuo tabii:=) neyse biraz daha akıllandım bende bidakine ne istediğimi bilerek gideceim:)
    buarada bizde mobilya fuarını konusmustuk ama ben unutmusum tamamen kesinlikle uğramalyz:)
    yatak odasına karar vermek biraz daha kolay takım olduğu için bianda beğenebiliosun ama ben salon konusunda kararsızım ilk resimdeki gibi görürsem alırım o çok hoşuma gitti:=)
    puf gibi olan koltuğu bende oturma odasına düşündüm çok sevimli olabilir güzel bir rengi..
    daha fazla mobilya paylaşımı yapmayı düşünüyorum bende keep in touch:) bekliyorm sennde paylaşımlarını canım sevgiler sanada:)

    YanıtlaSil
  5. biz mobilya işini hallettik, sadece oturma odamız kaldı... mobilya seçmek çok zor bi süreç öncelikle kolay gelsin diyorum:) biz bu süreci ufak tefek hır gürlerle atlattık:) o kadar çok çeşit varki ve tabi çok geniş bi fiyat yelpazesi var...
    birinci resimdeki salon koltukları çok güzel ama kol kenarları çok geniş. böyle bi koltuk takımını her yere rahatlıkla sığdıramazsın... çok hantal durabilir...

    tv ünitesi çok güzel, bence resimdekinin göz tormasının sebebi arkasındaki duvar kağıdı. düz renk boyanmış bi duvarın önünde o ünite çok şık ve farklı duracaktır eminim. eğer fiyatı bütçenize uygunsa kaçırma derim:) çünkü genellikle böyle tasarım, farklı şeylerin fiyatı çok yüksek olyo...
    bide son önerim yemek masasını lake bakma çünkü lake çok yumuşak oluyo ve darbe aldığında, bi yere çarptığında hemen yamulma ve ezilme oluşuyo...

    internetten baktığın mobilyaları mağazalarda bulamayabiliyosun ya da buldukların dudak uçuklatan fiyatlarda olabiliyo. o yüzden gidip mobiyacıları gezip mobilyayı yerinde görmek en iyisi... bi de sana tavsiyem nişanlınla mobilyacılara gitmeden önce sen kendin mağazaları gez canım... çünkü erkekler 2-3 dükkan gezdikten sonra sıkılıyolar, "bir an evvel alalım gidelim, hepsi koltuk hepsi masa işte" düşüncesi onlarda ağır basıyo:) ama biz kadınlarsa biraz daha gezelim belki daha güzelini, daha uygun bütçelisini, daha şöylesini, daha böylesini buluruz diye düşünüyoruz:) ve sonuçta ufak çaplı tartışmalar yaşanabiliyo:)

    çok mağaza gezip, nişanlısını bezdirmiş bi gelin adayı olarak mobilya hakkında öğrendiklerimi paylaşmak istedim;)

    YanıtlaSil
  6. @hayat güzel tecrübelerini paylaştığın için teşekkür ederim, ne güzel mobilyayı halletmeyi bende çok istyorum ama işte tek başına alışverişe çıkar gibi çıkabilsem alır gelirim valla:=))

    salon takımı suanki eve olur ama ilerde nolur bilemem heryere sığmayabilir dedğin gibi..

    Lake masalar çook hoşuma gidiyor, öyle olduğunu bilmiyordum:(

    Dün ben gittim canım gezmeye, ama az gezebldm vakit kısıtlıydı bilemiyorm nişanlyla gidince neler olacak haha:=)) ama şunu anladım gerçekten fiyat yelpazesi geniş, iyce gezip görmek lazım, karar verebilmek zor olacak gibi ama bakalım:)
    tv ünitesi konusunda cok haklısın hiç dikkat etmemişim duvarlara ama ben bu resimdekinin aynısını görmedim tabiki dedğin gibi fiyatı nedir bilemiyorum:(
    zor işmiş canım bu mobilya işi önereceğin mağzalar varmı hani şurası hem fiyatı iyi hemde güzel diyebileceğin?

    YanıtlaSil
  7. canım ben istanbulda yaşıyorum sen ankarada... o yüzden çok fikir veremicem sana... ama hani bazı bilindik mobilya mağazaları var, şubesi her yerde olan... eğer onlardan mobilya alacaksan mutlaka anlayan birisine gösterip fikrini al canım. biz o mağazalardan mobilyalar beğendik, almadan önce beğendiğimiz ürünleri mobilyadan anlayan insanlara gösterdiğimizde bu ürün sunta, bunu 2yıl kullanamazsınız, kırılır, bu ahşap bile değil, kenarları soyulur gibi yorumlar duyduk. almaktan vazgeçtik tabi. en sonunda mobilyacılar çarşısından kendi ürettiği ürünleri kendi satan dükkanlardan birinden aldık... diğerleri daha ekonomik olsun diye daha basit malzemeden yapılıyomuş. biz hem ekonomik hem sağlam olsun istedik, orta karar bi ürün aldık... eğer ankarada mobilyacılar çarşısı varsa oraya gitmeni öneririm canım

    YanıtlaSil
  8. Canım burda siteler var ordan almayı planlıyoruz bizde aslında ama ordada bu bilindik markalar var hem çok pahalı olanlar hem uygun olanlar tabiki daha bisürü mobilyacı var, sizin aldıklarınız dedim eğer markaysa öğrenyim oralarada bakıym, ama dediğin gibi kimse artık o bilindik yerleri tercih etmiyor, bizde yine sitelerde gezerek karar vereceğiz artık, çok teşekkür ederim tekrar canım..

    YanıtlaSil
  9. rica ederim canım fikir verebildiysem ne mutlu:) tarihlerimiz yakın, koşturmacamız ortak:)

    YanıtlaSil
  10. Eveet tarihler çok yakın koşturmaca, stres,tatlı telaş ortak:))mayıstan sonra bi boşluğa düşcez :))kolay gelsin canım...

    YanıtlaSil
  11. koltukların modelini çok beğendim, ama beyaz gercekten zor ve modası gecmek üzere, eve sıcaklık vermiyor.. bence mobilyaları beyaz yap koltukları renkli, hiç olmadı gri. Birde ben takım sevmiyorum evdeki iki koltuğum da farklı. takım bile olsa farklı renkler düşünebilrisin... ama onu kurgulamak daha zor. Benim canım cıkmıstı bu koltukları bulana kadar. Bu arada koltuğumun biri senin koltuklara benziyor. Casa'da almıstık. İstersen bir bak oraya da (ankarada var mı bilmiyorum gerçi)

    yatak başlığı için en alttaki daha farklı. cnc kesimler çok var bu yıl. Benim başlığım ise ilk yatakodasındaki gibi:) belki sıkıldım diyedir oburunu secmem:))

    YanıtlaSil
  12. Aysuncum yorumunu okudum çok mutlu oldum çünkü biz bugün seçtik salon takımını ve ilk resimdeki gibi chester koltuk bulduk baya benziyo o resimdekine ve neredeyse senin tavsiyelerinin aynısını yaptım:=))tek bir farkla beyaz koltukta var çünkü ben çok seviyorum beyazı zor olsada olsun dedm artık..

    Fakat koltuğun biri gri sandalyelerde ve yastıklardada griyi kullandık tek renk olmadı yani aynen senin dedğin gibi:) ve ben yorumunu bu seçimi yaptıktan sonra okudum çok sevindim iyikide öyle yapmısım dedim, e senin gibi zevkli bir insan öyle dedğine göre güzel olacak gibi:=))

    yatak odasıda haftasonu annemlerle alacağız o son resmdeki benmde aklımda bakalım daha güzel bişey görmezsem:)

    YanıtlaSil