Bu Blogda Ara

26 Nisan 2011 Salı

Kına detayları 1:)

Kına yakan kızların eline bağlamaları için kırmızı güller ve resmini çekmeyi unuttuğum yine ellerine bağlamaları için  love yazılı kırmızı bişeyler:)

                 Kızlara kırmızı duvaklar aldım ama kendime beyaz duvak alacağım onu almadım henüz...

Vee resmini çekmeyi unuttuğum anneciğimin aldığı klasik bir kına seti kırmızı bir set ve beyaz tüllerle kaplı bir kuruyemiş sepeti almış canım annem ve dağıtılacak kınalarda çikolata gibi dışı kalpli ve her renk var:)Umarım bende diğer detaylara karar veririmde onlarıda bir an önce paylaşırım sizinle:))

12 yorum:

  1. canım daha detaylı fotoğraflar bekliyoruz. nerden aldın peki bunları ? sen de benim gibi düşünüyorsun ben de beyaz olsun isterim benimki =)

    YanıtlaSil
  2. bunlar cok şirin, bu arada paylaştığın site(ebru'nun) bir arkadaıma tavsiye ettim. Bekarlığa veda için tac arıyordu, yazın tam zamanında yetişti:)

    YanıtlaSil
  3. hadi bakalım az kaldı :)
    hazırlıklar tam gaz :))
    kolay gelsin canım :)

    YanıtlaSil
  4. @tubitos canım ankaradan aldıklarım sadece o ellere takılacak olan güller onları soysal pasajında alt katta çeyiz mağzası var ordan aldım ama ondan 10 tane vardı okadar aldım sonra annem tokattan kına setimi aldığı yerden kırmızı love yazılı ufak bezler bulmuş onlarda çok şirin orda varsa çeyiz mağzalrnda vardır kesin hemde tanesi 50 kuruşmuş onlardan çok almış:=)daha detaylıları artık kınadan sonra heralde ekleyeblirim canm ama eklerim mutlaka:))

    @aysun aysuncum teşekkür ederim, negüzel olmuş işe yaramış yazım:) ebru çook becerikli maşallah herşey cok güzel o sitede:)

    @ankara düşleri evet canım çok az kaldı,tamm gazzz devam:)) sanada kolay gelsin tatlım, hemen mime bakıyorum:)

    YanıtlaSil
  5. çok güzeller canım benim, keyifle kullanırsın dilerim:) primarima çok marifetli bi bayan, 2 yıldır falan takip ediyorum yazdıklarını ve yaptıklarını,eminim çok güzel ürünler çıkacak ortaya, konukların da o özel günü hiç unutmayacaklar:)

    YanıtlaSil
  6. canım benim teşekkür ederim:) inşalah özel ve güzel geceler geçiriz ya çok az kaldı sanki biri zamanı durdursamı ne:))

    YanıtlaSil
  7. zaman akıp gidiyo, tarih yaklaşıyo ama sanki düğüne çoookk var gibi geliyo:) napcaz bakalım:)

    YanıtlaSil
  8. çok feci akıyo yetişemyorz:) banada öyle geliyo yaa daha çok var o gün sanki hiç gelmycekms gibi ama bianda gelip geçecek umarım herşey istedğimiz gibi olur canım:))

    YanıtlaSil
  9. Canımcım çok az kalmış düğüne nasıl heyecanlısındır şimdi :) İnşallah herley çok güzel geçer eğlenmene oynamana bak bence düğünde zaten dans etmneye başlayınca ilk insan unutuyo herşeyi.sevdiğinin gözlerinin içine bak ve kaybol :)inan o aşkın enerjisi herkese yayılıyo.Buarada sen Tokatlı mısın?Benim nişanlım da tokatlı,düğünümüzün biri de Niksarda olacak,)

    YanıtlaSil
  10. evet canım çok az kaldı heyecan stres hüzün var buaralar..inşallah dediğin gibi güzel geçer herşey tatlım:) evet ben tokatlıyım ama zileden:)düğün tokatta kına zilede olacak heyecaannn:) demek sende niksarda evlenceksin bu ne tesadüf valla heryerde buluyoruz birbirmizi hemşerime selamlar:))

    YanıtlaSil
  11. :)İletirim selamını dünya küçük işte ya da çekiyor beni Tokatlılar seviyorum sizi :)):)

    YanıtlaSil