Bu Blogda Ara

3 Nisan 2011 Pazar

Mobilya modelleri 2

yukardaki modeli tesadüden gördüm ama ben tercih etmem,çok kullanışlı gözükmüyor..
bu resmi willdonedekarasyondan aldım ve hayaller evi gerçekten:=)sade ve şık
Bu resmi nerden aldım hatırlamıyorm ama zebra halılardan bahseden bir blogtu ama ben koltuklar için almıştım resmi:)
Bizimde girişimiz geniş olacak böyle yada daha şık bir puf koysakmı?
bu resim aşkk:)balon avizeler koltuk ve rengi ve yatıkları herşey süper..sıcacık bir ortam..
bu resimde avangard mobilya ararken karşıma çıktı fikir olsun diye ekliyorum...


oturma odası için hoşuma gitti ne dersiniz? doğtaşın bir modeli ama tabi benim işim belli olmaz daha renksiz bişey alabilirim, bu renklilerden çabuk sıkılırım gibi geliyor:)?
PS: Blogspotun kapatılmasından bir gün önce açtığım blogum malesef en şanssız, herkesin en isteksiz olduğu döneme denk geldi ama ben yinede paylaşmaya devam etmek istyorum yılmayalım açıldı dediler hala açılmayan var açtıralım,açtırana kadar yazalım...bir önceki postumda bana fikir veren herkese çok teşekkürler tekrar, özellikle bu konuda yoruma ihtiyacım var..

4 yorum:

  1. canım sen bi yazacaklarımı bi kontrol et istersen.
    sen bir bloğa üye olduğunda hani küçük bir resmin çıkıyor ya orda üyeler listesinde.
    o resme tıkla orda bağlantılar yazan kısma tıkla blog adresini ekle.
    yanılmıyorsam sende o eksik.

    YanıtlaSil
  2. Ayy valla söylediğin için teşekkürler canm nede olsa yeniyim bu blog aleminde:) şimdi tamamladım orayıda...Takipteyim yazacaklarını merakla beklıorm..

    YanıtlaSil
  3. rica ederim canım :)
    bloğunu sevdim çünkü baktım bi dert var ben de yardımcı olayım dedim,olabildiysem ne mutlu :)
    valla güzincim ben aslında tembel bir bloggerım yazı yazmak neyse de resim eklemek falan bana nasıl zor geliyo anlatmak mümkün değil :))
    ama yazmaya başliycam galiba artık.
    çünkü düğün vakti yaklaştıkça paylaşımlar da artmaya paşlıyo :))
    inşallah hepimiz birbirimize yardımcı olucaz burda :))

    YanıtlaSil
  4. Merhaba ben , Ankara Mobilya Merkezi nde mobilyacılık yapan Sevgi Ateş
    yazınız çok güzel olmuş elinize sağlık.


    Siteler Mobilya Merkezi


    İnegöl Mobilya Merkezi

    YanıtlaSil