Bu Blogda Ara

31 Mart 2011 Perşembe

Gelin çiçeği...

Çook güzel çok çeşitli gelin çiçekleri buldum nette ve paylaşmak istedim, gelin çiçeğinizi nasıl istersiniz kızlar yada nasıl istediniz?? Benim bu düğünle saçla çiçekle ilgili sabit fikirlerim vardı ve inanın buarada hepsinden vazgeçtim ve bambaşka isteklerle karşınızdayım:=))
Eveet koyu renk saçtan büyük destekle vazgeçtim:=) sarıda karar kıldık, sabit fikirlerimden biri gitti...İkinci sabit fikrim gelinlikle ilgiliydi kesinlikle az kabarık bir gelinlik alacaktım kibar asil olacaktı, mesela neslişah alkoçların gelinliği çok hoşuma giderdi ve onun gibi bir gelinlik alacaktımkiii gidip gayet kabarık bir model tercih ettim:))





beğendiklerimi sizler için ekledim aşağıda çok güzel gelin çiçekleri buyrun:)





Ve işte benim istediğim çiçekler aşık oldum ben bu güllere:=)
Bu resimler Sabuncuakis in sitesinden alınmıştır, Ankarada nerde güzel böyle istediğim gibi çiçek yaptırabilirim acaba bilen yaptıran varmıki?

4 yorum:

  1. gelin çiçeği diyince beyaz canlı çiçekler çok asil ve zarif duruyo bence... ben renkli çiçek kullanmaya cesaret edemeyenlerdenim... kafanı karıştırmak istemem... ama mor buketler de beyaz gelinlikle pek hoş duruyo doğrusu:)

    YanıtlaSil
  2. Açıkçası bende cesaret edermiyim emin değilim ama bende beyaz canlı çiçekleri çokk beğeniyorum sadece ilk defa nette gördüğüm bir gelinde kırmızı ama kıpkırmızı güller çok hoştu, mor buketlerde güzel bencede ama renkli olursa kırmızıdan yanaym olmadı beyaz herdaim güzel zaten, renkli çiçeğin çok iyi bi yerde yapılması lazım basit durabilme ihtimali var ne yazıkki:)

    YanıtlaSil
  3. benim çiçegimde mordu :D mor kocaman bir buket hatta nette dolasan mor buket benim :D

    YanıtlaSil
  4. negüzel mor çiçeklere bayılıyorum bende ama onada daha karar vermedim çünkü bakalım orda renkli güzel buket yapabileceklermi bilmyorum:( beyaz daha risksiz olabilr :D deneyip görcez:)

    YanıtlaSil