Bu Blogda Ara

28 Mart 2011 Pazartesi

sarışın gelin olmak?

Eveet düğün zamanı iyice yaklaştı 2 aydan az bir zaman kaldı ve ben bugünlerde sokak sokak ev geziyorum:) artık karar aşamasına geldik buhafta son kararımızı verip eşyalara bakmaya başlıyoruz inşallah.. neyse konu başlığımıza gelelim,ben hep koyu renk saçlı gelinleri beğenmiştim ve düğünde saçımı kahveye boyatcam derdim hep yani aslında bukadar sarışın olalı 2 yıl oldu ve saçlarımda tamda istrediğim renge busene kavuştum, annem arkadaşlrm ve ben koyu renk saçlı gelin olma konusunda hemfikirdik amaaaaaaa nişandan sonra arkadaşlarımın fikri değişmiş hepsi diyorki barbie oldun değiştirmeee:=)) saolsunlar onlar sevdikleri için güzel geliyor tabi, bende sarı saçlarımdan nasıl vazgeçeceğim diye kara kara düşünüyordum ama galiba vazgeçemeyceğim of:(( beyaz gelinlik ve koyu renk saç harika biliyorum ama napcam ben???

12 yorum:

  1. doğuştan sarı biri olarak saçlarımı siyah boyattım ve çokk çokk çok zor alıştım. Koyu renkten sarıya geri dönmek de zor... O yüzden bence kalsın... Sarıdan koyuya geçince çok tuhaf gelir sana. olduğun gibi kal bence

    YanıtlaSil
  2. ben de bakır saçlı gelin olacağım :)) gerçi gelinliğim de bembeyaz değil ama... bence değiştirme, bu halinden memnunsan eğer.

    YanıtlaSil
  3. Evet koyuya dönmek kolay hemen dönülür ama tekrar sarı dersem en az 1-2 sene uğraşmalym bu saçlarıma tekrar ulaşmam için(: galiba bende çook alıştım bu saçlara, son ay nisan, karar aşaması:))

    YanıtlaSil
  4. mügecim senin saçlarının rengi çok hoş bence çok yakışır:) bende memnunum valla sarışınlığmdan şimdi kendimi sarışın gelin olma fikrine alıştırıyorum netten resim fln bakarak:)) çünkü hep koyu rengi daha çok yakıştırmıştım gelinlere,ama arkadaşlarım herkeste farklı oluyo sana sarı saç iyi oldu dedkçe bende bu fikre alışıyorm galiba:)

    YanıtlaSil
  5. bence dön koyuya :) tabi benim fikrim hem daha genç, enerjik gösterir hemde keşke yapsaydım dememek için ;)

    YanıtlaSil
  6. yakışana yakışıyor bence sarıydı koyuydu olayı değil. benim de saçlarım sapsarıydı aşıktım ben onlara, sonra ne olduysa kanıma girdiler bakır tonlarında geziniorum uzun zamandır. dönmek de zor çünkü çok yıpranıyor saçlar ha deyince değiştiremiyorsun.. eğer kendine yakıştırıyorsan bırak öyle kalsın

    YanıtlaSil
  7. :=) kafam çok karışık zaten:D bencede koyu renk saç daha genç gösteriyor ama işte sarışın olmak kolay değil bigünde olunmuyoki nekadar zaman sonra istediğim saç rengine kavuştum bennnn:))tamda kavuştum evleneceğim tuttu :))bakalım artıkk neler olacakk zor gözüküyo dönmek, umarım ilerde keşke dönseydim demem...

    YanıtlaSil
  8. @tubitos tamda cevap yazdım senin yorumunu gördüm aynı şeyleri söylemişsin sende valla sarışın olmak nekadar zor ben bilirim istediğim sarıyı bulmam kaç senemi aldı ah ah, demek seninde kanına girdiler bidaha sarıya dönersen izin verme ozaman kimseye istedğin gibi kullan,teşekkür ederim destekler için valla kendime yakıştıryorum ne yalan söyleyim o yüzdende kararı veremyorm bitürlü ama senn dedğin gibi sonra keşke demeyim dönmeyim :=)))

    YanıtlaSil
  9. güzin ben de sarısın bir gelindim, cok da güzel olmustum:) bence insan genelde hangi rengi kullanıyorsa o renkle gelin olmalı, insanların seni bildiği gibi yani. Ben de donem donem kumral olmaya karar veriyorum 15 günde sıkılıyorum, bağımlılık yapıyo sarısınlık...
    Bu arada rengini değiştirirsen, profil resminin rengini de değiştirmen gerekir o zaman:P
    bu da benim blogum
    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Merhaba Aysun demek sende sarışın gelindin bloguna bakcam gelinlikli resminde varmıki çok merak ettim şimdi:)kesinlikle sarı saç bağomlılk yapıyo kumral felanda o havayı vermıo malesef:)evet çok doğru profil resmimide çok sevyorm çok tatlı o:=)

    YanıtlaSil
  11. canım kesinlikle saçının rengini bozma, kendini nasıl güzel hissediyosan o kalsın... bi çok gelin adayı da evlenmeden önce saçlarını sarıya boyatıyo:) sarı saçlı dumanlı göz makyajı çok yakışıyo hem:)

    YanıtlaSil
  12. @hayatgüzel Teşekkür ederim tavsiyelerin için valla iyce hevese geldim sizin yorumlarınızla,artık sarışın gelin olmayı hayal edebiliyorum:=)) eskiden hep koyu saç derdim gelinlikle ama dedmya yorumlar beni mutlu etti ve sarışın gelin olmaya hazırlanıorum:))

    YanıtlaSil