Bu Blogda Ara

31 Mart 2011 Perşembe

Evimizi tuttuk...

Yeni evimizin mutfağı kırmızı:=)
Evet beni en çok düşündüren ve strese sokan konuyu halletik evimizi tuttuk, merkezde biyerde olsun istedik çok gezdik çok dolaştık ama bulamadık içimize sinmedi eski evlere ne kiralar istediler, cumartesi günü 11 ev gezdik,diğer günlerde bikaç tane daha ama benim internette ilk beğendğim ve ilk gün gittiğimiz o evi tuttuk, evet merkezde değil ümütköy tarafında yanında bir avm var:) çok mutluyum haha benim için en güzel tarafı bu heralde dermişim yok vallahi en çok evin içini beğendim:)) yol sorun olurmu bilmiyorum ama ankaradayız sonuçta istanbul kadar trafiğimz ve uzaklığımız yok, uzak dediğim yer nişanlımın işine 15 km 10 dk da gidilir ama trafiğe bağlı bakalım görüp anlayacağız nekadrda gider gelirz....
Evi tuttuk diyorum ama gördük beğendik tuttuk olamadı biraz maceralı oldu, gecen gün tutmaya gittik ev sahibi başkasına vermiş o evi çok üzüldümmm ama ertesi gün diğer blokta 14. katında kiralık olduğunu öğrenip orayı tutmuşlar ama bana söylemedi nişanlım,akşam onlara gitiim oturdum ve kayınvalidem anahtar getirdi buda evinizin anahtarı diye:=))) şokk şok şok ben tabi ama okadar üzülmüştümki tutamadık diye bian sevinemedim bile:) sonra tabi çok mutlu oldum ....

7 yorum:

  1. hayırlı olsun canımm:) güle güle oturun evinizde, çok mtlu günleriniz olsun:) büyük işlerden birini halletmişsiniz:)

    YanıtlaSil
  2. :):) Güle güle ağız tadıyla oturun:)

    YanıtlaSil
  3. canım güle güle oturun hayırlı olsun .. benim de kırmızı mutfak hayalim var hep =)

    YanıtlaSil
  4. @hayat güzel teşekkür ederim canım inşallah hepimizn mutlu günleri olsun:) bencede en büyüğü buydu çok kafama takılıyordu çok şükür buda bitti sıradaki işler gelsin:=)

    @hande çok teşekkür ederim handecim:)

    @tubitos çok teşekkür ederim canım, benim hayalimde hep daha farklı mutfaklar vardı ama buda hoşuma gitti sonradan:) inşallah seninde kırmızı mutfağın olur ozaman:))

    YanıtlaSil
  5. ne güzel en zor kısmı halletmişsiniz, şimdi keyifli kısmı başlıyor:))

    YanıtlaSil
  6. Güzin, aynı şeyleri ben de yaşadım;ama merkezde olsun istediğimden şehir dışındakilere göre daha küçük bir evle yetinmek zorunda kaldım :(

    YanıtlaSil
  7. @ miss sensible olsun canım ya ikiside ayrı ayrı güzeller sende rahat etceksin merkezde ve orası senin yuvan olacak küçükte olsa seveceksin:)

    YanıtlaSil