Bu Blogda Ara

19 Nisan 2011 Salı

Son dakika haberleri:=))


İlk başta balayına İtalyaya gidecektik ben cok yurtdısı istemesemde nişanlımın hayali buydu, sonra çeşme sheretana gidecektik bir hafta ve paris tatili kazanacaktık:) sonraa mayıs ayında çeşmede denize girilmiycekti ve biz sıkılacaktık ve hersey dahil değil derkeen annemin tavsiyesiyle rixos sungate otelinde karar kıldık:=) son anda karar verdim çokta araştırmadım sonucta tavsiye edildi ve adıda belli bir otel derken ben otelde rezervasyon yaptırmaya çalıştım bikaç gündür saolsunla size döncez deyip hiçbiseferinde dönmediiler neyse onlara sinir oldum nerdeyse vazgececktm ama ets turda %25 indirim dönemndeyms, düşündüğümzdende ucuza gitme şansımız oldu:=) iyikide aramamışlar yani dedm:))veee herşeyi son dk ayarlayan bir çift olarak sonunda karar verebildik yahuu:)) otelin balayı çiftine sunduğu özellikler felan hoşuma gitti bakalım umarım güzel bir karar olmustur:))

Artık alınacaklar azaldı ama yinede bugün aradasmla bulustuğum avmden yine elim kolum dolu cıktım, English Home dan cook tatlı çiçekli bir yatak örtüsü ve yataştan uyku seti aldım...hadi bakalım listeyi bitirmeye az kaldı:)) artık eşyalarımız gelsin nolurr bir an önce yerşeselim herşeyimizi düzgünce yerleştirelim, haftaya haftasonu ailem halam yengem annem kuzenim( hepsi ayrı şehirlerden) gelecekler ve ortada yani Ankarada bizim evimizde bulusup yerleştircez:)) aslında yerleştirme bahane herkes görmek istiyor evimizi malum düğün Ankarada olmayacak ve evi göremeycekler düğün zamanı..

Vee son alarak biz nikahın düğünde olmasını istemiştik ama ikametgahımız Ankarada olduğu için olamyormuş galiba :(( ve bizde Ankarada nikah kıydırmak zorundayız fakat tabi ben gün felan kaldığını düşünmüyorum:)) yıldırım nikahı yapcaz heralde valla bu bile karışık yani:) hayırlısıyla bi evlenseydik hahaha:))  balayı hazır ama nikah günü ve davetiye yok henüze ortada.. aman Allahım bide davetiyeyi seçersek süper olacak:))

6 yorum:

  1. tatlım çoğu bitmiş azı kalmış =)

    YanıtlaSil
  2. canım italya güzel fikirmiş aslında:)ben bayılıyorum italyaya ama balayı için tercihim antalya nedense ve rixos otelleri harika:)hepsiciği:)şimdi senden birşey rica edebilirmiyim englsih homedan bende yatak örtüsü alacağım ama karar veremiyorum resmini koyarmısın bloga canım sana zahmet birde hangi kredi kartlarına taksit yapıyorlar biliyormusun ve kaç taksit:)çok soru sordum kusuruma bakma ama %50 indirimdeydi yatak örtüleri kaçırmadan almak isterim:)

    YanıtlaSil
  3. @tubitos az kaldı azz :)) valla koşturyoruz listeden bikaç şey daha azaldıya ne mutlu bize:)

    @modavehobi perisi canım evet italya cazip geliyo ama bu yorgunluğun üstüne en cazip yer balayı için sennde dedğin gibi Antalya:)deniz güneş kum yani:))
    yatak örtüsünü eklycem canım az sonra maximuma taksit yapıolar başkada hangi kartlara kaç taksit malesef bilmiyorm canım:( ben nakit ödedim oyüzden yardımıcı olamadm sana sen almamıs olursan bidaki gidişime öğrenirim:) bide senin blogunda 95 tl ye düştüğnü okumstum ama ben 140a aldım bilgin olsun belki başka modelleri o fiyata olabilir..çook güzel modelleri var bende cok kararsız kaldım ama vitrinde serili olan en cok hoşuma gitti canm eklerim resmni:)

    YanıtlaSil
  4. canım öncelikle hayırlı olsun inşallah çok güzel geçer balayınız:)).
    nikaha gelecek olursak :)
    ikametiniz ankarada olduğu için düğün yerinde nikah yapamazsın diye birşey yok.
    ankarada bağlı olduğunuz belediyeden nikah izin belgesi alıp nikah kıydırmak istediğiniz belediyeye gidip işlemlerinizi orada yaptırdığınız zaman nikanız nerede isterseniz orada kıyılır.
    sakın bu dediğimi es geçme çünkü düğünde kıyılan nikah kesinlikle daha anlamlı oluyor bana göre :))
    aynı şeyleri yaşayan bir olarak tecrübelerime dayanarak anlatıyorum bunları biz işlemleri halledeli çok oldu çünkü :))
    öpüldün canım :))

    YanıtlaSil
  5. canım davetiye 5 gün içinde teslim oluyo rahat ol:) ama gün işini halledin, gerçi hafta içi nikah kıydırcaksanız sorun olmaz:) rahat ol:)

    YanıtlaSil
  6. @ankara düşleri valla bu yorumun beni suan inanılmaz mutlu etti ya inşallah bizde bu işi bian önce başarırız çünkü bende düğünde nikahımın olmasını istiyorum:) negüzel siz halletmişsiniz aman bizim herşey son dk olacak yoksa tadı cıkmıo haha:)) ama bu habere cook sevndm iyiki bloga yazmısım iyiki sende yorum yaptın kimse bizi aydınlatmadı ya bu konuda saçma sapan kurallar söylediler canım saol yaa:))bende öptüm

    @hayat güzel teşekkür ederim canım, buhafta 2 işide halletmek en büyük hedefim:) eğer düğünde olabilirse haftasonu ama bizim orda gün problemi olmaz diye biz buzamana bıraktık,yok yine olmazda burda herhangi bir gün olur ama inşallah hallederizde düğünde olur bakalım canım saoll tavsiyeler için:))

    YanıtlaSil