Bu Blogda Ara

8 Ekim 2011 Cumartesi

Doğum günü yada haftası:)ve güzel hediyem..


5 ekim sabahı doğum günümü öğrenen sınıfım diğer ders ben yoklama alırken mumlarla beraber pastamı çıkarttılar çookkkk mutlu oldum anlatamam:))bu mesleğin en güzel yanı tatlı öğrencilerinin olmasıı onları seviyorum:)) bizim okulun pastacısı malesef çook ünlü bir pastacı ve cook lezzetli pastalar yapıyorr hepsini yedik:)ben bikaç dilim yedim diyet gitti:) başka fotolarda vardı ama elimde yok malesef:(
 5 ekimde son derste doğum günümü öğrenen diğer sınıfım bana cok kızdı önceden söylemediğim için:) yerim onları been...sonraa dediler bizde yarın kutlarız almışlar kolaları fantaları ertesi gün geldiler kutladıkk:)bu seferki muzlu çikolatalıydı çook severim ben tatlıyı ve cok yedim buhafta:)


vee gelelimm benim aşık olduğum hediyeme süpriz değildi benim istedğimi biliyordu sevgili eşim ve beraber aldık ve ben çok mutlu oldum..


fotoğrafların kalitesi için üzgünümm iphonedan çektim... şu işlerimi bir düzene koyayım güzel bir fotoğraf makinesi alacağım ve bol post yapacağım güzel fotoğraflarla inşallahh:)

13 yorum:

  1. ay cok güzel bir jest yapmis sinifin, cok cok hosuma gitti, helal olsun onlara ve saclarin cok sik gözüküyor söylemeden gecemiyecegim : ) Ayakkabilarinida güle güle kullan!

    YanıtlaSil
  2. Tatlım doğum günün kutlu olsun:)) Nice yaşlara:))

    Hediyende çok güzelmiş güle güle giy bitanem:))

    http://ennstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  3. canım benim sen ve öğrencilerin çok tatlısınız. saçların harika görünüyor ben ona takıldım :)

    YanıtlaSil
  4. canım benim bir kez daha doğum günün kutlu olsun, sevdiklerinle nice yaşlara... öğrencilerin de çok incelermiş maşallah onlara...

    YanıtlaSil
  5. güle güle giy tatlım,ne güzel bir hediye..Öğrencilerin de çok tatlım,her öğretmene yapmazlar böyle süprizler,senin sıcaklığının karşılığı diye düşünüyorum ;)

    YanıtlaSil
  6. @viva teşekkür ederim vivacım saçlarımı dalgalı yapınca herkes çok beğeniyor:) düz olunca nedense okadar güzel durmuyor böylece bende dalgaya sardım buara:)

    @Ayça teşekkürlerr hediyemi bende cook beğenerek giyiyorum:)

    YanıtlaSil
  7. @tubitoscumm teşekkürlerr:)saçlarıma hep kendim maşa yaparım ama doğum günü dolayısıyla kırık fön çektirip 4 gün kullanan insan benim:) beğenmene sevnm canm

    YanıtlaSil
  8. @Hamidecim bir kez daha cook teşekkürler valla bende ilk defa böyle tatlı öğrencilerle karşılaştım bu çalıştığım yerde umarım hep böyle olur:)mucxx

    @S♥A canım uzun zamandır istediğim bir hediye oldu:) ayy cok tesekkür ederim güzel düşüncelerin için...beni sevdiler biraz heralde:))

    YanıtlaSil
  9. nice seneler, güzel güllerle kullan hediyeni de :)

    http://trendydolap.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  10. Geçmiş doğumgünün kutlu olsun canım benim :) ne kadar şanslısın böylesine güzel ve içten bir (hatta iki kutlama) insana büyük mutluluk verir :) Eşinin hediyesini de çok sevdim, çanta mı ayakkabı mı çelişkisine son noktayı koymuşsun tatlım, güzel günlerde kullanman dileğiyle nice mutlu senelere canım :)

    YanıtlaSil
  11. @trendy dolap çok teşekkür ederimm canım:)

    @Giz canım benim cok teşekkür ederim:) canım en azından bu stresli dönemimde öğrencilerim ve eşim sayesinde daha az srtesli geçiriyorum:) senin ayakkabı çanta yorumunu dikkate alamadan ayakkabıyı aldık bile:) ama şimdiden cok giydim tatlım:)) çook teşekkür ederim yorumun için tekrar gizcim:)

    YanıtlaSil
  12. Doğum haftan kutlu mutlu olsun sarı gelinim.. mucukss

    YanıtlaSil
  13. ayakkabını çok begendım gule gule kullan:)

    YanıtlaSil