Bu Blogda Ara

23 Kasım 2011 Çarşamba

İstanbul ve Kartepe:)

İstanbul'a gideceğimi söylediğimde sizlerinde güzel yorumları sayesinde çok güzel bir gün geçirdik..


 Turumuza emirgan koruusyla başladık, hava çok soğuktu tabi ankaraya göre soğuk demesekte yinede üşütüyordu..biz biraz gezindik yinede..
yeşillikler çok güzeller...
Nişantaşındaki bu koltuğu gördüğümde fotoğraf çekmeden duramadık:)Sultanahmet galata köprüsü oralarada gittik sizin tavsiyelerinizi dinledik..Hiç içeride bir yerde durmadık hep dışarlardaydık..üşüsemde bana çok iyi geldi:=)
İstanbuldan çok fotoğraf ekleyemiycem çünkü koşturmaktan pek fotoğraf çekinemedik :) Emirgandan sonra bebek'te kırıntıya ve starbucksa gittik,Hamideciğim kırıntı güzeldi gerçekten:) Ordan nişantaşına gittik çünküü anneciğimin yıllardır istediği ama bir türlü almadığı Lv çantayı aldık, fotolarını ekleyeyim hemen...



Böylede güzel fotoğraf çekerim:)) Aslında neverful alacaktım ama en büyük boyu bende var oda anneme çok büyük geliyor, orta boyunu beğenmeyince, speedy almaya karar verdik nasılsa klasik modası geçmeyen cok şık bir çanta..güle güle kullansınn..ayy ben bu lv ye bayılıyorumm..en kısa zamanda kendimede almak istiyorum:=) anneme daha ulaşmadı çanta bi takıp foto çekinirsem eklerim:)
Ertesi günse eşimin kardeşi izmitte yaşiyor onları ziyaret ettiik vee Tubitoscuğumun bahsettiği kartepeye çook yakın oturdukları için onlar bizi oraya götürdüler, karların arasında bir gün geçirdik, kartopu oynadık, gelsin resimler ozaman..




Hepinize tek tek yorumlarınız için teşekkür ediyorumm, gerçekten çok güzel bir gün geçirdik gece 1 e kadar istanbuldaydık..kalamadık bazı sebeplerden dolayı izmite döndük ama olsun o bile yetti bize boğaz havası aldık..

11 yorum:

  1. Kartepe'de kar baya baya tutmuş. Geçen seneki gibi geç gelmedi kar. Fotoğraflara bakınca gidesim geldi..
    Çok güzel bir hafta sonu geçirmişsin... Bir dahaki sefere Anadolu Yakası'nda oturan biri olarak Anadolu Yakasını da keşfe çıkın derim. :)

    YanıtlaSil
  2. ya ben de diyorum bu kartepeyi bi yerden daha duydum ama nerden diye:))tabi ki tubitosumuz bahsetmişti değil mi:)))güzel bi gezi olmuş.ben de kardeşime türlü şirinlikler yaptım.haftasonu istanbula gidiyor bi sınav için çağırdılar,yanına beni de alsın die ama ikna edemedim bi türlü:((((ben de neverful almayı düşünüodum ama küçük boy olanından,minyatürüm ya anca o olur bana:)))

    YanıtlaSil
  3. resmler harika tatlım ah istanbul özlemişim

    YanıtlaSil
  4. kuzuu resimler çok güzeeelll. ben hala kartepeye gidip kar göremedim yahuuu :)) öperimmm

    YanıtlaSil
  5. tatlım resimler nası güzel,enerji dolu:) doğa gibisi yok:)

    YanıtlaSil
  6. kuzuuuum kırıntıya gitmenize beğenmenize çok sevindim anlattığım kadar var di mi:)) keşke bir de görüşebilseydik inşallah bir dahaki sefere ayarlarız blogger buluşması yaparız hepcek... resimleriniz çok güzel, yine bekleriz sizleri ;)

    YanıtlaSil
  7. canım benimmm ne güzel yapmissinzi dolu dolu gecirmissiniz. Insallah bigun İstanbula bir daha geldiginde bütün kızlar toplanalım Tubitos,Lamore del calcio,gelin yolu ve diger katilmak isteyenlerle :))Cok opüyorum seni çok

    Ayrıca Ögretmenler günün kutlu olsun tatlım:)

    YanıtlaSil
  8. Canım ne kadar dolu bir program olmuş her yere yetişmissiniz:) Bende kartepeyi çok merak ediyorum hiç gitmedim:)
    Annende güle güle kullansın LV. Gerçektende modası geçmiycek güzel bir çanta:))

    YanıtlaSil
  9. Resimler süper görünüyor , sizde öyle allah bozmasın mutluluğunuzu, siyah montuna bayıldım canım markasını öğrenebilirmiyim?

    YanıtlaSil
  10. @Yasmin canım hakkaten ya anadolu yakasını hiç bilmiyoruz bi keşif lazım,istanbula gideceğimiz zaman yine yardımlarınızı isterim ben sen bana bi anlatırsın inşallah:)

    @gülümse canım sende gitt bir ara istanbul rüya gibi vallahi bana cok iyi geldi tatlım:) neverful cook güzel bir çanta cokta kullanıslı kuzum tavsiye ederim:)

    @pembe mor alg bende özledim bak şimdi konusunca:)teşekkür ederim:)

    @tubitos kuzum senin üstüne ben gidip karı gördüm hadi sizde bir haftasonu karların arasına gidin:)

    @hayat güzel tatlım aynı haftasonu seninle doğa deposu yapmısız süper olduuu:)

    @Hamide evet canım yaa bir güncük gezimizde cok mutlu idik:)birdahakine bir bulusma ayarlarız inşalah:)

    @Taranis tatlım çooookk çook isterim sizleri tanımayı zaten tanıyorumda görmeyi konusmayı cok isterim inşallah ayarlayalım canım:)ayy çok teşekkür ederim kutladığın için öğretmenler günümü:=)teşekkür ederiz..

    @Ayça hakikaten dolu dolu güzel ama yorucu bir programdı haha:) kartepeyebirgün gitmeni tavsiye ederim tatlım, lv çanta bir klasik gerçekten, annemde cok beğendi zaten:)

    YanıtlaSil
  11. @myprincess teşekkür ederim tatlım amin, siyah montumu sanırım polo garage dan geçen sene aldım ama eve gidince markasına birdaha bakarım eğer yanlış söylediysem düzeltirim:)

    YanıtlaSil