Bu Blogda Ara

18 Mart 2012 Pazar

Gelin saçı&makyajı ve kuaför önerileri..

Bu konulardan bahsetmeyeli uzun zaman oldu blogumda, fakat mailden ve yorumlardan gelen sorulardan sonra bir post hazırlamak istedim..ben saçımın röflesini panora paris kuaföre yaptırıyorum ve inanılmaz memnunum bundan önceki uzun seneler boyunca aradığım sarıyı bir tek burda buldum:) nişanımızda düğünümüzde ankara dışında oldu,fakat ben bu saç makyaj ve fotoğraf konularına çok titizlendiğim için deneyimlerimi ve yaşadıklarımı anlatarak ankaralı yeni gelinlere tavsiyeler vermek istiyorum..nişandan önce ankarada fotoğraf çekimi yaptırdık ve dolayısıyla saç ve makyajımı burda yaptırdım, panora paris kuaföre gitmiştim..buyrun resimler makyaj çok hafifti ama güzeldi..
Makyajım hiç ummadığım şekilde nişanda daha güzel oldu :D hiç ummadığım normal bir kuaför ve gayet güzel yaptı, bu resimler nişandan bir hafta önce çekildi,saçımı beğendm ama makyaja süper diyemem..



Düğün saçıma ve majyajıma gelecek olursak, düğün günü fotoğraf çekimi olacaktı ve ben ankaradan eski kuaförüm bahçeli red&white'dan ertuğrul bey kuaförden bağımsız olarak geldi düğüne..iyikide gelmiş gözüm kapalı teslim ettim saçlarımı ona..makyajımı yine ordan birisi yaptı..saçlarımın röflesini yapan panora paris kuaförden yüksel bey ama kendisi filistin paris'e geçti..yüksel topuzuylada ünlüymüş buarada,yaptıranlar öyle söylüyor..
Umarım yeni evleneceklere faydalı olur bu post, birdahaki post ise mobilya ile ilgili olacak,tüm soruların cevabı gelecek:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder