Bu Blogda Ara

27 Haziran 2011 Pazartesi

Dile Benden Ne Dilersen..

Sevgili blog arkadaşım Giz beni mimlemiş, Mimin konusu ise şu:
Karşınıza bir lamba cini çıksa ve “Dile benden ne dilersen sahip” dese, bir tek dilek hakkınız ve düşünmek için de 1 saatiniz olsa,
Ne yaparsınız?
Ne dilersiniz?
Dileğinizi seçmeniz kolay olur mu?
Cevabımıza gelirsek, bu cin karşıma bugün çıkarsa yada buara çıkarsa benim dileğim belli ama tek dilek hakkı kafamı karıştırdı:) düşünmek için az zaman var dilek seçmek zor aslında sağlıklı mutlu sevdiklerimle bir hayat dilesem çok mantıklı olur:) ama şuan aklım fikrim iş görüşmemin sonucunda,şuan dilemem gerekirse gailba olumlu haber dilerdim:) ama bunu öyle bir dilemek lazımki sanki başka dileklerde o dileğin içine gizlenmiş olsa:) mesela hayatımın sonuna kadar eşimle ve sevdiklerimle,sevdiğim işi yaparak güzel geçirmeyi dilesem, ve beni mimleyen arkadaşımdan kopya çekmiş gibi olabilr ama napalım tek dilek zormuş be:))
Mim kime gitsin: Bugün düğünü olacak olan canım arkadaşım ankara düşlerine ve çook sevdiğim,bir hafta arayla evlendiğimiz canım arkadaşım Hayat güzel'e gitsinn:)

4 yorum:

  1. canımcım inşallah tüm dileklerin gerçekleşirrr =)

    YanıtlaSil
  2. İnşallah iş görüşmenin sonucu olumlu olur canımcım ,) Hepimizin dileği aslında aynı hayatımızın sonuna kadar sevdiklerimizle,sevdiğimiz işi yaparak güzel geçirmek..Madem bugün de kandil aminnnnn diyorum ozman :)

    YanıtlaSil
  3. benim lamba cinimde canım arkadaşım güzin olmuuuşş:) ayyy ne dilesem ne dilesem:)

    YanıtlaSil
  4. @tubitos tatlım saol valla hepimizin dilekleri gerçek olsun inşallah:)

    @S♥A canım benim oldu çok şükür:) dediğin gibi hepimiz aynı dileği dileriz inşallah Allah kabul eder kandil günü dileğimin biri kabul oldu hemde uzun zamandır istediğim birşey:)

    @hayat güzel canımcım ne dilersen iyice düşün benmki pek çabuk gerçek oldu:))aslında uzun zamandır istediğim bişeydi ama yazmamın ertesi günü olnca cok denk geldi:=)

    YanıtlaSil