Bu Blogda Ara

28 Haziran 2011 Salı

DİLEĞİM GERÇEK OLDU:)

Şu an duygularımı anlatamam tarif edemem sizlere dün yazdığım mimdeki dilek gerçek olduuu:))))
 3sene çalıştıktan sonra üniversitede çalışmak istediğimden istifamı basmıştım ve sınavlara hazırlanmıştım derken bir senedir çalışmıyordum hoş buara evlendim çok hoş oldu her detayla kendim ilgilendim ama gelin görünki hep bi işe girseydim öyle evlenseydim derdim herkes ne güzel evlendikten sonra girersin derdi anlamazdm:) haklılarmış ve sonunuda benim cok istediğim şey oldu özel bir üniversiteden kabul aldımm Çoooooooooook mutluyuuuuuuuuuuum tarif edememmmm...Allah hepimizin çok istediği dileklerini gerçekleştirsin inşallahhh:)
PS: ingilizce öğretmeni olarak çalışcam çok özlemiştim mesleğimi yapmayıı coook:))

13 yorum:

  1. canım ne kadar sevindim anlatamammm demekki nikahta keramet varmış gerçekten =) tebrik ederim canım benim allah gönlüne göre olanı veriyor ne güzel. hep böyle yolunda gider inşallah güzel öğretmenim benimmm =))

    YanıtlaSil
  2. Hey bu harika bir haber !!!
    Evlilik sana sans getirdi guzin darisi basimiza :)eminim hersey cok guzel gidicek ve umarim hayatta hersey aynen boyle diledigin gibi olur canim.tebrik ediyorum seni and wish you all the best my teacher:))xx

    YanıtlaSil
  3. ayy hayırlı olsun cnm, galiba ben de oğretmeniğe başlıycam. netleşince yazarım mutlaka:))

    YanıtlaSil
  4. ooooo süperbi haber bu canım benim çok sevindim çok:) yarın ben de mimi yanıtlıyım belki benimki de perşembeye kabul olur?;))

    YanıtlaSil
  5. @Taranis canım benim çook güzel dileklerin için çook teşekkürler umarım hayat hepimize böyle güzel davranmaya devam eder:)evlilikte varmış demekki bir keramet sanada şans getirsin tatlım inşallah:)

    @Aysun canım senin tekstille uğraştığını biliyordumda öğretmenlikle ilgin olduğunu bilmiyordum? ama olursa çook eğlenirsin eminim çünkü ben çok severek çalılştım 3 sene,meraklandım bak şimdi:)haber ver bize:)

    @hayat güzel canım inanki bende çoook sevindim çok zamanında gelen bir haber bu benim için:) sevncmi paylaştın tatlım cok teşekkürler sen biran önce yap bu mimi bak belki hemencik kabul olur:))

    YanıtlaSil
  6. Öylesine güzel bir günde kandilde dileğin gerçekleşmin ne güzel, Allahım hakkında hayırlı olanı nasip etsin. İnşAllah çok isteyerek sahip olduğun işin seni çok çok mutlu eder.
    Hem yeni evli
    Hem yeni işli
    Hemde ingilizce örtmenime başarılar, hayatında mutluluklar dilerim :)

    YanıtlaSil
  7. evettt yaaa evettt süper olmuşş inan o kadar çok sevindim ki :):):) hayaller gerçek olunca yaşam daha da anlamlı oluyor bi aksilik çıkmazsa yakında bende kadrolu olacağım :):)

    YanıtlaSil
  8. Canımm, çok sevindim senin adına. Hayırlı uğurlu olsun yeni işin. Umarım her şey umduğundan da güzel olur. :)
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  9. Canım yeni işin hayırlı olsun inşallah,gerçi çok hayırlı bir günde olduğu için herşey çok güzel olacaktır..,)

    YanıtlaSil
  10. canım senin adına çokkk mutlu oldum:)evlilik sana yaramış:)

    YanıtlaSil
  11. @pembe esinti canım benim çoook teşekkür ederimm:) Allahım bana sonunda cok istediğim bişeyi cok güzel bir günde nasip etti..darısı isteyen herkesin başına olsun:)

    @tuem tuemcim senin o yazına yazdığım yorum geldi aklıma sanki hiç olmayacak bir dilekmiş gibiydi çok şükür diyelim tatlım senin adınada inanılmaz sevindimmm:) umarım bir aksilik çıkmaz sen kadrolu olursun bende biran önce başlarım inşallah:)

    @Tannesi canım benim çook teşekkür ederim umarım seninde beklediğin haberler gerçek olur, umarım ikimiz içinde bundan sonraki iş hayatımız sorunsuz olur tatlım:) öptm bende cnm

    @S♥A canım cook teşekkürler,umarım dediğin gibi olur tatlım:)

    @Moda ve Hobi Perisi çok teşekkür ederim canım öyle oldu valla nikahta keramet varmış:) hep dedimki evlenmeden olsaydı dedim evlendikten biay sonraymıs zamanı meğer:=)

    YanıtlaSil
  12. inşallah her dileğin böyle gerçekleşir hemen :)

    YanıtlaSil
  13. teşekkür ederim canım inşallah dedğin gibi olur aslında bu dileğimn gerçekleşmesi nerdeyse 3yılı buldu ama bloga yazmamın ertesi günü haber geldi tesadüfen yinede çok şükür gerçekleştiya:))çabuk sayılır..

    YanıtlaSil