Bu Blogda Ara

19 Temmuz 2011 Salı

Hayat benimle dalga geçme:S

KOskoca uniersitenin rektörlüğünden gece 11.30da görüşme iptal diye aradılar ve ben kaldım bian izmire yaklaşmıştık geri dönmeye karar verdim otogardayim surdan Kuşadası'na gidemiyorum sabah 4.30da yer varmış babam almaya gelcekti ve bir aksilik oldu:S HAyat benimle oyun oynama lütfen evime sag salim bir an önce kavustur beni ...!HAyat sen ne garipsin ben sabah tekrar adaya doncem inşallah yani ama sonuc ne elde var 0..anlayamadı keske olsaydida kurtulsaydık of yine arama ihtimalleri var her an neyse olumlu düşünüp yarın tatile bisey olmamış gibi devam edebilmeyi umuyorum bana dua edin bu sabah donuyum ve bisure kafamı dinleme şansım olsun..

26 yorum:

  1. Umarım orada işe başlarsın ve bu günlerini onlara anlatırsın canım..
    Belki utanırlar :p

    İyi tatiller tadını çıkartt

    YanıtlaSil
  2. Olumlu düşün canım,herşeyde bir hayır vardır.Hem bukadar uzadıysa ve sürümcemede kaldıysa olacak demektir ,)

    YanıtlaSil
  3. canımmm canını sıkmaaa olumlu düşün olumlu olsun inşallah evine ulaşmışsındır haber ett e mii

    YanıtlaSil
  4. canım ya Allah yardımcın olsun dualarım seninle...umarım ehr şey istediğin gibi olur muah:)

    YanıtlaSil
  5. canlarım hepinize yorumlarınız icin cookk teşekkürler ayrı ayrı cvb yazamadm telefondan yaptım bu postu, tubitoscum haber et demissin tatlm evimdeyim çok şükür hepimz ailece yorgunuz umarım tatilde bundan sonra hersey yolunda gider :S sizi seviyorum girlsss:)

    YanıtlaSil
  6. Canım yaa cok üzüldüm :(çok şükür simdi ailensin onlarla olmanın tadını çıkar olur mu? Öpüyorum tatlım seni..

    YanıtlaSil
  7. canım ya bahtsızlığa bak olsun artık hayırlısı olsun diyelim canım...

    YanıtlaSil
  8. ins hersey yoluna girer bi an once.uzulme yeter ki hersey duzelir...

    http://modabulmacasi.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  9. yakında güzel şeyler olacak desene birde bu açıdan bakmak gerek(mecbur kalınca ) şimdi üzülüyorsun ama işe girince çok ama çok sevinceksin hadi güzel haberlerini bekliyoruz çok bronzlaşma ankaranın en bronzu ben olmak istiyorm:)

    YanıtlaSil
  10. kıyamam sana yaa... hakikaten çok sinir bozucu bi durum olmuş ama tatiline kaldığın yerden devam edecek olman işin en iyi yanı sanırım:) bol bol dinlen:) iyi tatiller tatlı arkadaşım

    YanıtlaSil
  11. Bu iş konusunda sürüncemede kalması, uzaması, sonuca bağlanamaması nasıl sancılı bir süreçtir çok iyi bilirim. Cidden dalga geçer gibi olmuş, çok da tatsız olmuş ama sonu hayırlı olur inşallah diyorum moralini bozma canım başımıza gelen her şey bizim iyiliğimiz için öyle düşün.


    http://gizliteras.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  12. aaa nasıl üzüldüm ya ama umudunu kaybetme güzelim ilk sağlık öle düşün elbet bi gün istedğin olcak güzel haberlerini bekliorum

    YanıtlaSil
  13. uzun zamandır yazmıyorsun canım,son durum nedir,her şeyden önemlisi sen nasılsın?keyfin yerinde mi?

    YanıtlaSil
  14. @luzumsuzisleruzmanı canımcım merak etmişsin ben tatile devam ettim cok şükür herşey yolunda yeni döndüm o yüzden güncelleyemedim blogumu birde iş konusunda sürünceme var birazcık daha sabretcem umarım güzel sonlanır artık!.. teşekkür ederim merak edip yorum bıraktığın için artık aranızdaym inşallh:)

    YanıtlaSil
  15. @Taranis canım benim evet zor bir gece yaşadım ama çok şükür ailem ve sonradan gelen eşimle güzel bir tatil yapmayı başardm tatlım teşekkür ederim tadını cıkardım dedğin gibi:=)

    YanıtlaSil
  16. @Hamide Tekin canım teşekkür ederim umarım herşey yolunda gider bundan sonra:S

    YanıtlaSil
  17. @moda bulmacası inşallah canım teşekkür ederim.. umarım güzel olur herşey öptüm cok..

    YanıtlaSil
  18. @tuem haha alemsin tatlım cok bronzlaştım valla habire güneşlendim geldiğimde farkettimki beyazlık bana daha cok yakışıyor:)) ama olsun ne giysen yakışıyor bronz olunca tenin sadece yüzümn bukadr yanmasını istememiştim:=)) canım inşallah hayırlısıyla girseydm gercekten herşeye değsin ama hala sürünceme ayy inşallah kesinleşir artık...

    YanıtlaSil
  19. @hayat güzel canımmm yorumlarını bile özlemişm ben senin:) evet tatlım en güzel tarafı ertesi gün tekrar denize gireblmekti haha:))canım benim teşekkür ederim artık buralardasın inşallh görüşcez:)

    YanıtlaSil
  20. @Giz evet canım sonu hayırlı olsunda ne diyim artık umarım güzel sonlanır tatlım biraz yoruldum ama tatil yapmayı başardım:))gizcim sende döndün balayından harika fotoları gördüüümmm:))

    YanıtlaSil
  21. @pemebe mor alg canım umudumu kaybetmedim hala bir sonuca bağlanmamsı benm canımı sıktı sanırım oldu ama oldu diyen yok olumlu dediler 2 aydır bekletiyorlar hayırlısı diyor buhafta son durumu öğreneceğim için sabırla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  22. @pembe esinti kızlar yorumlara tersten cevap verdim biliyorum komiğim ama affedin:) umarım öyle olur kuzucum:) tadını cıkartım ve bittiii:( neyse cok şükür tatilimi yapabildim bunada şükür:)

    YanıtlaSil
  23. @S♥A inşallah canım benim olumlu düşünmeye devam:=)

    YanıtlaSil
  24. @tubitos tubitoşumm canım olumlu düşünüyorum artık umarım herşey olumlu gider..ayy ne gündü ama ya şimdi gülüyorum varya ama cok kötüydü:=)

    @coco-jelly ah canımm ne güzel yazmıssın duaya herseyden cok ihtiyacımz var canım teşekkür ederiim:)

    YanıtlaSil
  25. cnm son durum nedir, nerdesin iş ne oldu?

    YanıtlaSil
  26. canım hala bir belirsizlik var yani 2 ay önce olumlu diye aradıklarında bu iş oldu gözüyle baktık hatta yazdım ama mütevelli görüşmesi varmış ve onlarında onaylaması gerekiyor görüştük ve görüşmeler onay bekliyor tatlım merak edip sorduğun için çok teşekkürler aysuncum yazcam zaten bende aranıza döncem:)

    YanıtlaSil