Bu Blogda Ara

18 Temmuz 2011 Pazartesi

Şaşkınlık yorgunluk ve 12 saatlik tatil..


Merhaba size deniz kenarından güzel sahil kasabamızdan merhaba diyecektimki şu an otobüsten diyorum... Yok hayır tatile gitmiyorum tatilden dönüyorum hemde bir gece bile yatağımda kalamadan...çok şükür ki sağlık vs gbi sorunlardan değil, benim işimle ilgili son bir görüşme olacaktı ve 15 gündür Ankarada oturup beklerim arayan yok soran yok tahmin ettinizmi noldu?:) şaka gibi hemde kamera şakası ben kuşadasına geldim sabah kahvaltı yaptım havuza girdim telin sesini kısıp uyudum... veee bir uyandım 4 cevapsız haber beklediğim okul  ve yarın görüşme var dediler bu görüşme üst kademelerle olduğu için onları nezaman uygun bulurlarsa bizi ozaman çağırcaklardı ve erteleme şansı yok e bende naptım denize gittim ama keyfim kaçtı biraz yüzdüm yüzdüm çıkmak istemedm denizden ah ah :( sonra tekrar havuz doymaya çalışıyorum ama neye yarar:) ve anne babayla mangal keyfi uzun zamandır görmediğim arkadaşımla denizde karşılaştık onunla sohbet ve toplamda 12 saat adada kalıp otobüse bindimmmm......!!!! vallahi daha önce böyle bir olay yaşamamıştım yarınki halimi merak ediyorum... ve kuru şehrimize geri dönüyorum.. umarım tekrar gelebilirim umarıım...Yazıyı bitirecek söz bulamadım siz benim nasıl yorgun şaşkın olduğumu anlayın...

5 yorum:

  1. canım yaaa olsun artık herşeyde bi hayır vardır de, gidersin tabi tatile neden gidemeyesin sağlık olsun da...

    YanıtlaSil
  2. Hamidecim napalım bundada vardır bir hayır, sağlık olsunda tatil olur tabiki canımcım benmki pabucumun tatili oldu ama olsun iş olsunda bunada değsin:)

    YanıtlaSil
  3. Canım benim ya ne desem bende bilmiyorum.. kal geldi

    YanıtlaSil
  4. canım çok üzüldüm ben yaa nasıl bir okul orası yahu ??

    YanıtlaSil
  5. ayyy ne uzucu bir süpriz olmus bu, ama her işte bir hayır vardır, üzülme sen, 2 gun once arasalardı belki hiç gidemeyecektin..

    YanıtlaSil