Bu Blogda Ara

13 Mart 2012 Salı

Haftasonu safranbolu vee büyük buluşma:)

Şuan bu postu işyerimden yaptığım için fotoğraf ekleyemiyorum ama haftasonu safranboluya gittim ve tatlı kocimi evci iznine çıkarttım:) beraber safranbolu'da harika bir otelde kaldık, banada kocimede bu haftasonu ilaç gibi geldi..şansımıza safranbolu geziside yapmış olduk, buluşma hayalimizle ne yapcağımızı hiç düşünmeden gitmeme rağmen twitterdan arkadaşlarımın tavsiyeleriylede turistik bir gezi haline dönüştü, cuma akşamı  , bükme yedikbükme meşhurmuş(ıspanaklı kıymalı pide) ve otelimize feriha ve yalan dünya izlemeye döndük:) ev gibiydi otelimizde:)
                                                     otelimizin fotoğrafı..Park otelde kaldık..
Cumartesi kadıoğlu şehzade konağında şahane bir kahvaltı yaptık..giden olursa çook tavsiye ederizz litfen gidin:) sonra türk kahvesi içildi ve tabiki safranbolu lokumları yenildi:) (benim diyet bitti malesef haftasonu) sonra ne yapsak diye düşünürken elektrikli turlar varmış onları öğrendik ve hemen gittik, biniyousnuz arabalara ve size ordaki görevli tarihini anlatarak şehri gezdiriyor..safranboluyuda gezmiş görmüş olduk..sonra tabiki yemek zamanıydı:))bizim geziler malesef yemeklere bağlı oluyor, nerde ne yesek diye:=) Akşamada tatlı arkadaşım ve kader arkadaşım! neşe (nesjoy)sayesinde güzel bir lokanta keşfettik lokum otel'de güzel bir akşam yemeğide hüplettikten sonra artık yorulup otelimize döndük..pazar günü çok değişik geçmedi, karabüğe imza atmaya gitmemiz gerektiği için öğlen oraya gittik ve otobüs saatine kadar vakit geçirdik..keşke biraz daha zaman olsaydı diyerek otobüs saatim geldi bile:( ayrılık bir öncekine göre daha kolay oldu çünküü şafak artık 64 e kadar düştü:=) ama yinede zordu tabiki..son hızla 2 ay geçsin ve kurtulalım diyorum..inşallah artık hiç ayrılmayalım..

1. canm benm ya az kalmış ne güzel bak sana yakın yerde istedğin zamn git gör resmler için beklemedeym kuzm safranbolu candır bizde sürekli canımız sıkıldıkça kaçarız hobbt kenti gbi mini mini:)

2. güzincim okurken o kadar yaşadım ki o anlarınızı sanki sizi karşıdan izler gibi...az kaldı azıcık daha sık düşünü. önümüzdeki hafta da ben gidecğim kocişi ziyarete. geçsin geçsin derken bak azıcık kaldı biraz daha gayretli olmamız lazım canım...

bu arada anlattıklarından safranboluya gitme isteği uyandı içime. bize de bir bahane olsa da gitsek:)

3. güzziiiiin geçecek söz veriyorum ikimizin kocişleri de yanında olduğunda dördümüz yemeğe bile gidicez inşşşş

4. neşeeeciik geçsinn artıkk sende kurtul bende kuzularda asıl evlerine kavuşsunlar bian öncee:=)ay inşalllaaahh dördümüz yemek süperr fikirr askerlik anılarını dinleriz bol bol haha:)3 zilelinin yanında napcaksın:=))

5. Beautiful post!!!
    Besos, desde España, Marcela♥

6. zor asker yolu beklemek ya kim ne derse desin çok zor, bir de sen eşini bekliyorsun:(ben nişanlımın askerliğini atlatalı 2 yıl kadar oluyor da şimdi de kardeşim askerde bizim de şafak aynı 343. kd:))

7. @pembe mor alg evet canım yakın insallah yine gitcem zaten, zonguldaklılar safranboluyu biliyoo evett:)) yakın size:=)mini mini cidden..

8. ahh kuzuuum az kalmış bak o da göz açıp kapayana kadar geçecek inşallah... twitterdan da turunuzu takip etmiştim zati şimdi detayını görmek güzel oldu, ne iyi olmuş ikiniz için de :D

9. @capriceline ay çok sevindim sizde haftaya kavuşuyosunuz ne güzell:) bence baharda kocişinle bir safranbolu kaçamağı iyi gelir sizede:=) hem gezmiş hem buluşmuş olursunuz:=)gerisayıma devam canım..

10. @marcela thanx marcela:)

11. @yeni hayat canım zor gerçekten asker yolu beklemek bakalım insallah az kaldı..sizin şafakda çokmuş birazcık :(inşallah zaman su gibi akar hemen kavusursunuzz..

12. yok yok tatlım bizim de şafak 64 sizinle aynı 343. kısa dönem demek istemiştim:D

13. Hayırlısı ile bir bitse şu şafak saymalarımız canım yaa..

14. @hamidecim canım benim sizinle gerisayım yaparak bugünlere geldik insallah 2 ayımız kaldı bebeim:)
    insallah dedğin gbi olurr:)

@yeni hayat ayy ben yanlıs anlamısım oo demek aynı dönemler hadi az kaldı nefesleri tuttuk beklıoruz:)

@pembeesinti bitecek canım ya inşallah bitecek..çok öpüyorm seni tatlım

15. off ben bunları hep geriden takip ettim :( ne iyi yapmışsın tatlım hem ziyaret hem gezi harika olmuş :)

1. canım benim sen iyileşte, takip ederiz inşallah birbirimiz yakından:) canım benim süperdi süperr ah ah neyse artık umarım dönerde biran önce biter bu saçma ayrılık..