Bu Blogda Ara

25 Şubat 2011 Cuma

Evlilik hazırlıklarıı 1:)

Gelelim evlilik hazırlıklarına nişanımız daha olmadan beni aldı bir gelinlik telaşı nedenmi e çünkü düğün mayısta ve pronovias vakko wedding gbi yerler 3 ay zaman istiyordu ve mayısa yetişmeyebilir diyordu..
Ben facebookta öyle gezinirken pronoviasta indirim haberiyle oraya gitmem bir oldu vee ilk giydiğim gelinlikle aramızda biir aşşşk yaşandı neyse ben dedim daha beğenemem ama gezmek lazım diğer yerleri tabii, buarada her daim ankaradada değilim gelip gittikçe randevu alıyorum randevularım akşam saatlerine alamadığm için bazen arkadsşlarım yanmda olamıyorlar derken, ben vakko weddinge gitiim ve orda koca katalogda bir gelinlik beğendim ve denedim prenses olmuştum:) ama yanmda fikir alabileceğm kimse yoktu derken en yakın arkadaşmla tunalıda bütün gelinlikçileri gezdik ama tabi benim aklım vakko da kaldı, aradım orayı dedm bize bi 5 dk ayırın arkadaşım ve nişanlımla gelyim dedim ve onlarda kabul ettiler, arkadasımla gittik oda çok beğendi ve nişanlım geldi beğendinmi dedğimde: içinde sen olduktan sonra deyince biz orda bi kaldık herkes woww fln oldu bende şaşırdım çünkü öyle insanların yanında tepkilerini belli eden biri değildir aslında ama güzel bir tepki oldu :)

   Derkeen ben tabi o beğendiğim gelinliğin üstüne tunalıdakileride beğenemedim, okadar güzeldiki benim rüya gelinliğim:=) Ben hep tüllü gelinlik istemiştim, üstünde danteller olsun ve benim rüya gelinlikte aynen hayallerimdeki gibiydi...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder