Bu Blogda Ara

28 Şubat 2011 Pazartesi

Nişan elbisesi sorunsalı:=)

Evvet ben gelinlikten başladım anlatmaya ama aslında öncesi var nişan elbisesi sorunsalımız:) zaten itiraf ediyorum isteme olmadan nişan elbisemi beğendik aldık ve nişan olmadan gelinlik beğendik aldıkk:))) ee ne bu acele diyenler ben öyleyim işte beğenirsem bir elbiseyi birdaha beğenemem diye korkumdan hemen aldık:) e gelinlikte benim suçum yok:)yetişmiycek diye beni telaşa düşürenler utansın,şimdide nisan 15te elimizde olacak dediler ah ah bende korkumdan herşeyi birçırpıda hallettim zaten anlatmıştım detayları...
Nişan için çok yer gezdim, bütün ankarayı gezdim bütün avmleri gezdim diyebilirim en sonunda yine en sade ve bana göre en şık olanını seçtiimm Panora Beymende beğendim çokta ilgililerdi saolsunlar üstüme görede ayarladılar..

Buarada burdaki elbise benim elbisem değil fakat ben nişan elbisesi ararken kaydettiklerimi paylaşmak istedim:) malum buara yoğun nişan düğün zamanları yaklaşırken bi faydam olur belki...

 Saçlarımıda sinem kobalın burdaki saçı gibi düşünmüştüm buna yakın bi saç oldu kendi nişan fotolarım bi sonraki posta inşallh:)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder