Bu Blogda Ara

25 Şubat 2011 Cuma

Vee Nişanlandıık:)



        Uzun zaman olmuştu tam 12 yıl...Çocukluk aşkıydı bizimkisi o küçücük yüreklerimiz pır pır etmişti birbirimizi lisenin bahçesinde gördüğümüzde..ben onu tanımıyordum oda beni ilk görüşte aşk dedikleri bu olsa gerek...hiççç tanımadan küçükken başladığımız o saf masum ilişkimiz yıllar geçtikçe güçlendi büyüdü... biz büyüdük herşey çok güzeldi fakat problemler üniversiteye gittiğimizde büyümüştü yada ben büyütmştüm büyük sevdaya ARA verdik tam 2 sene... hiç konuşmadan bir mektupla bitmişti... hiç konuşmadan bir mesajla ve sonrasında msn konuşmalarıyla başladı tekrar... yüreğimiz yine pır pır ediyordu busefer başka türlü daha büyümüş daha aklı başında insanlardık ve dahada çook aşıktık.. benim aklım başımda yoktu o sene öyle geçti hediyeler süprizler müthiş bir aşk tekrar alevlenmişti...
        Vee üzerinden tekrar bir 6 yıl geçti sabırla aşkla zorlukla bazende kavgayla ...ama hep biliyorduk biz birbirmizi nekadar çok sevdiğimizii..derkenn o büyük gün geldi 15 ocakta istememiz oldu ailelerimz tanıştı biz bir rahatladık derken nişan telaşımız başladı...
Küçük aile arasında ama dışarda nişan yapalım dedik, iş biraz büyüdü, hayalimde hep güzel bir düğün yapmak vardı ama nişan hayalim pek yoktu derken nişanı düşünür olduk:) çok ince düşünmediğimz halde çok çooook güzel bir nişan oldu hayalimdeki gibi bir elbise saç ve makyaj derken herşey içime sindi:) çook tatlı kuzenlerim ve arkadaşlarım ve en önemlisi ailem sayesinde herşey harikaydı bütün gece oynadıkk oynadık eğlendikkk...
Nişanımı anlatarak bloguma giriş yaptım umarım evlilik hazırlılklarımıda yayınlayabilrim umarım vakit olur çünkü mayısta düğün var çok az kaldı çok iş var ama olsun bloguma yazmak istiyorum:)

5 yorum:

  1. Tebrik ediyorum sizi. Sevgiyle, sabırla, emekle yürüdüğünüz bu uzun yolun solunda, sizi güzel günlerin bekliyor olmasını diliyorum. Allah tamamına erdirsin. Evlilik hazırlıklarını merakla okuyacak, önerilerim olduğu noktalarda, kendimi tutamayarak, bir kaynana edasıyla işine karışacağım. :))
    Yeni blogun da hayırlı olsun.

    YanıtlaSil
  2. Tannesicim yorumune pek güldüm vallahi herzaman beklerim bu kaynana edasyla olan tavsiyelerine cook ihtyacım olacak:=) bazen insan bazı şeyleri atlıyor bu açıdan blog benim için iyi oldu hepp açığm tavsiyelerinize... Teşekkür ederim buarada güzel dileklerin için, tatlın va kocişinle mutlu bir ömür dilerim bende sana canm:)

    YanıtlaSil
  3. bizimde 12. yılımız, dilerim sizde coook mutlu olursunuz, evlenmek cok güzel... ben de hikayemizi
    yazmıştım
    http://aysstyle.blogspot.com/2011/03/12-yildonumumuz.html

    YanıtlaSil
  4. Aysun biliyomusun bugün senin bloguna biara girebildim ve o posta yorum yazdım nekadar güzel bi hikaye çok güzel anlatmıssın diye ama kelime doğrulaman varmış onu yapmaynca yorum uçmus:( harika bi hikaye bayıldım umarım sizde hep böyle çooook mutlu devam edersiniz canım:)

    YanıtlaSil
  5. aldım yorumunu çok sağol,herkese nasip olsun boylesi...

    YanıtlaSil