Bu Blogda Ara

30 Aralık 2011 Cuma

2011 biterken..

2011 bitmeden bloguma son günlerde yaptıklarımdan, yediklerimden, gittiklerimden bahsetmek istiyorum...geçen hafta çok tatlı arkadaşlarımla çok güzel vakit geçirdik, saolsunlar beni yalnız bırakmıyorlar:) beraber kaldık, bekar evine döndü evimiz, cipsler alıyoruz çaylar yapıyoruz, haftasonu arkadaşımla uykuya doyduktan sonra güzel  bir kahvaltıya gittik..güzel günler geçirdik..her ne kadar kocişimi yollamış olsamda hayat devam ediyor, diğer haftasonuda aşkımın yemin törenine gittik..çok duygulu ve çok güzeldi, sonraa kaçak bir şekilde onu ankaraya evimize getirdik:) otelde yerimizi ayırtmıştım ama kalmadık, geldiğimiz için çok mutlu olduk ve birazda yorulduk..pek uyumadık zaman çabuk geçmesin istedik..ama yinede geçti, umarım bundan sonraki zamanda hızla akıp gider:)

Ankarada Big Chefs'in mükemmel kahvaltısı..

                                             Ve suflesi:) neden kilo aldığımı söylememe gerek yok artık değilmi:)


                                                   arkadasımızın tatlı bebişi ve ben:)
                                       kuaförden bir kare:)
 migrostan yeni yıl tatlıları:)

Bunlarda oda arkadaşım(ofis arkadaşım tatlı arkadasımın:) çektiği fotoğraflarımdan:)

15 yorum:

  1. canım benim beraber sayıp bitireceğiz günleri Allahın izni ile.. Mutlu huzurlu yıllara..

    YanıtlaSil
  2. 2012 sana eşini getirecek:) demekki 2012 güzel bir yıl olacak:) mutlu seneler tatlı arkadaşım:)

    YanıtlaSil
  3. o kahvaltı ve sufle sözün bittiği yer ben sana sölimmm...

    YanıtlaSil
  4. ayy o kahvaltıya ölürüm ben sufle beni benden aldı oyyy çok acıktım gece gece :) son resimdeki elbiseyi çok beğendim bebeim diğerlerini çok çok beğendim zaten biliosun. bu arada bulutu askere göndermekten korkmuyorum sayende o korkuyu yendim :))

    YanıtlaSil
  5. : benim aklım suflede kaldı valla.
    madambfashion.blogspot.com

    YanıtlaSil
  6. kahvaltı :) mukemmel gorunuyor ıyı mutlu yılları dılerım

    YanıtlaSil
  7. nice senelere cnm.. sufleye bayılırım ben, hiç dayanamam, alınan kalorileri gözüm görmez..


    http://aysstyle.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  8. Canım günler çabucak geçip gitsin hemen kavuşun inşallah.Kahvaltı ve sufle super görünüyor.Saçlarının sarısı bi harika;)

    YanıtlaSil
  9. @pembeesinti inşallaahh bir an önce bitsin artıkkkk:(

    @estasarımelif sufle muhteşemdi:))

    @hayat güzel 2012yi seviyorum simdiden:) ama 2011 cok güzeldi dimi senin içinde bizim içinde sonu hariç:=)

    @Hamide gerçekten öyle tatlım ya:)

    @tubitos canım benim teşekkür ederim:) ayh bilmiyorumki korkulacak bişeymi değilmi ilk bir ay rahattıda sonra biraz zor oldu işte hayırlısı:(

    @madamBfashion herkesin aklı kaldı gelin sizi sufle yemeye götüreyim:)

    YanıtlaSil
  10. @Grace teşekkür ederim bende mutlu yıllar dilerimm:)

    @Aysun sanada nice yıllar tatlııım, sufle süperr bişi:)

    @cingifilli inşallah hayatım teşekkür ederim seninkide harika:)

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. kahvaltı supermis :)

    http://rainbowgatherer.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. KAHVALTI SOFRASINA BAYILDIM GERCEKTEN TEK ONU GÖRDÜM FOTOGRAFLARDA :)))

    YanıtlaSil
  14. Merhaba blogunu yeni kesfettim:) ben de uyenim:)
    Ben de bloguma beklerim
    Sevgiler
    khaleesistyle.blogspot.com
    Duygu

    YanıtlaSil