Bu Blogda Ara

12 Aralık 2011 Pazartesi

Ve gitti..

Kızlar geçen sene bu bloga nekadar çok vakit ayırabiliyorsam bu senede tam tersi..2012 sıkıntılı başlıyor umarım güzel biter...
Bugün sevdiceğim askere gitti, bugün 12 de evden bavuluyla asansöre binerkenki halimizi görmeliydiniz..Çok şükür Ankaraya yakın biryere gitti Karabük'te askerlik yapacak sevdiceğim, twitterdan takip eden çook tatlı blog arkadaşlarım bugün bana okadar destek oldularki, saolun kızlar sizi seviyorumm..
Çok zordu hala çok zor onsuz evimizde geçirdiğim ilk saatler, akşam kardeşim dediğim arkadaşımla beraberdik, o olmasa bu dönem çok daha zor olurdu..gecede kardeşim gelecek beni yalnız bırakmıyorlar ama onun yokluğu tabiki çok belli çok.. meğer evlilik çok güzel bişeymiş kızlar ya :)
Akşam 4 te teslim oldu tatlım ve teslim olmadan beni aradı.ve konusamadık özelliklede busefer o konusamadı..  girecekti ve neyle kimle karşılaşacığını bilmiyordu, öyle her istediğin zaman arayıp konusamayacktık.
ben evden yolcu ederken beter oldum, okula gidene kadar arabada deli gibi ağladım ağladım..akşama doğru öğrencilerim ve arkadaşlarımın beni güldürmesiyle toparlanacakken,onun konuşamayışı çok dokundu çok..
Teslim olduktan sonra 2 kez aradı ve artık nerede kiminle olduğunu biliyordu ve kendide rahatlamıştı, benide rahatlattı..şimdi içim bir nebze daha rahat..şafak saymalarımada şahit olacakmıış meğer sevgili blogum...

26 yorum:

  1. güzincim,öncelikle allah kavuştursun, tüm ayrı olan eşleri...o kadar iyi anlıyorum ki seni..ben de onu havaalanına bıraktıktan sonra arabamıza binip dönerken selami şahin ve burcu güneşin düet şarkısını çevirip çeviri dinleyip direksiyonda deliler gibi ağlamıştım:( zaman hızlı akıyor aslında ama biz anlamıyoruz. sanki geçmiyor gibi. nasıl tükenecek bu günler diyorum. ama bitecek biraz sabretmemiz lazım...ben bir takvim edindim ve şafak sayıyorum...biriktirip işaretleyince sanki çabuk geçiyormuş gibi geliyor. hele yeni evliyken bu ayrılıklar daha da koyuyor insana. evlilik çok güzelmiş senin dediğin gibi... allah yardımcımız olsun...

    YanıtlaSil
  2. kuzum benim bir de buradan söyleyeyim allah kavuştursun iyilerle karşılaştırsın su gibi gitsin su gibi gelsin inşallah... biz de seni seviyoruz bak gör bloglarımız sayesinde çabucak geçecek zaman...

    YanıtlaSil
  3. kuzuuuummm canııımmm bn daha var sanıyodum gidişine:( çok şaşırdım:( ben twitter olayına giremedim, sen de bloga uğramıyosun, ayrı düştük:( sen den haber alamıyorum:(

    Eşinin yakın yerde askerlik yapacak olması çok sevindirici tatlım, dilerim zaman sizin için su gibi geçsin... Allah kavuştursun canım benim

    YanıtlaSil
  4. canım allah kavuştursun... evde yalnız kalmanın zorlğuunu yolculama anını o kadar iyi anlıyorum ki 2 haftada bir sevdiceğimi 10 günlük seyahatlere gönderdiğim için :(

    ama inan bi bakmışsın mayıs olmuş bi bakmışsın sevdiğin yanına gelivermiş. zaman bazen öyle hızlı akıp gidiyo ki... Hayırlı teskereleri olsun tatlım ;)

    YanıtlaSil
  5. gözlerim doldu ama benim gibi ağlak bir insana böyle duygusal post yazılmaz. canım benim biz de seni çok seviyoruz, senin yazdıklarını okurken sanki kendim yaşıyorum bunları gibi hissettim ki hissetcem de, bence bu ayrılıkla çok daha kenetlenceksiniz birbirinize, allah bana da nasip etsin inşallah bitanem. şafak doğan güneş diye post yaptığını da beraber görcez inşallah canımcım.. hayırlısıyla gitsin gelsin inşallah..

    YanıtlaSil
  6. aaaaaa
    aaaaa
    Allah kavuştursun kuzm ya...tatlım zaten çalışıyorsun vakit hemen geçer bak görürsün..
    ve karabük..zng.'ın arkadaşı:)ne kadar yakın istedğin zamna atla git tatlım..
    tekrar Allah kavuştursun daha benm düüğünüm için gün saycaz unutma:)

    YanıtlaSil
  7. @capriceline canım gerçekten yeni evlilerin ayrılması çok zor bikaç sene geçse dahamı zor olurdu yoksa aman biraz gitsinlermi derdik bilemem:) geçenlerde yine akşam eve dönüyorum ama eşim daha gitmemişti grup 84ün şimdi hayat varya o çaldı ben yine direksiyonda kopusa gectm hayır ışıklarda felan insanlardan utanıyorum:)canım kavuşcazz inşallah gecen sene düğüne gün sayarız bide bakmışız biter inşallah..

    YanıtlaSil
  8. @Hamidecim canım çok çoook teşekkür ederim destekleriniz için tatlım inşallah çabucak gecerrr...

    YanıtlaSil
  9. @hayat güzel aşkım seni çok özlüyoruummm ama dedğin gibi buara ayrı düştük tatlımda ben bloga döncem inşallah biraz daha fazla zaman ayırcam dönemezsemde sen beni dürt arada:) ay canım inşallah zaman hızla geçer gider,dediğin gibi yakın yer oldu ona sevindik tatlım..teşekkür ederim kuzum mucxx

    YanıtlaSil
  10. @fuly teşekkür ederim tatlım aminn..seninkide zormuş yaa 10 günlük seyahatlar ama şöyle düşün en azından istediğiniz zaman konusabilme özgürlüğüne sahipsiniz:) tekrar teşekkürler canım...

    YanıtlaSil
  11. @tubitos canım benimm hayatımızın her dönemine beraber şahit oluyoruz, inşallah sizde evlenirsiniz bulutun gider gelir hep beraber mutlu mesut aileler olarak post yaparız:))amin tatlım inşallah hayırlısyla gitsin gelsin..

    YanıtlaSil
  12. Canım bitanem güzeller güzeli sarı gelinim.. Bizler her daim yanındayız.. İçin hep rahat olsun, beraber şafak sayar beraber bekleriz.. Hem merak etme bizde abimi gönderirken hiç arayamayacak zannediyorduk, kimlerle birarada olacak diye tedirgindik.. Ama inan çok şükür arıyor, biz arıyoruz.. Çok iyi insanlarla bir arada.. Merak etme iyiler hâla çoğunlukta :)) seviyorum seni..

    YanıtlaSil
  13. @pembe mor alg canımmm gitti valla gün sayıcaaazz yatcaz kalkcaz yatcaz kalkcaz ve bundan bilmem kaç gün yapcaz bitcek:) sonrada senin düğüne gün saycazzz inşallah ne zamandı düğün bebim?karabük zong.un arkadası evet yaa yakın oldu Allahtan:)

    YanıtlaSil
  14. @pembeesinti ay canım ya içimi rahatlatıyosun sen benim, insanın aklına hersey geliyor..umarım cok iyi birşekilde geçrirler ve biter biran önce tatlım..beraber saycaz inşallahh:)

    YanıtlaSil
  15. Hayırlı teskerelet güzincim, sayılı gün çabuk geçer, üzülme....

    YanıtlaSil
  16. Güzincim,

    Zaman öyle çabuk akıyorki gözümüzün önünde bak evlendik ve aradan uzunca zaman geçti bile..

    Şimdi eşin gitti askere ve biz bi bakıcaz güzin "Koçişim döndü" diye post yazmış olucak :)

    Zaman işte böyle birşey.

    Hayırlısı ile gidip dönsün yuvasına.

    Bizler burdayız, seni ve yazılarını bekliyoruz

    Kocaman opucukler xx

    YanıtlaSil
  17. @nalan canım cok teşekür ederim, inşallah çabuk geçer..

    @taraniscim canım benim öyle hızla aktıki zaman nasıl geçti anlamadım,inşallah yine öyle hızlı gecer zaman, biraz zor olacak ama alışacağız kuzum..
    Ayy kociş döndü postu yapmak için can atıyorumm :))
    İyiki varsınız tatlım..yazılarımı daha sık yazmak istiyorum, sende yaz özledim senin yazılarını:)

    YanıtlaSil
  18. Allah kavuştursun, zaman göz açıp kapayıncaya kadar geçsin ve burada gözün aydın diyelim sana. :D
    Üzülmek, üzülmek getirir derler; sakın fazla ağlama.
    Öpüyorum.

    YanıtlaSil
  19. 1 eylülll:)seninki çoktan gelmiş olcak bak:)

    YanıtlaSil
  20. @tannesi çok teşekkür ederim canım insallah hızlı gecer zaman,çok ağlamıorum sadece yokluğu zor:( öpüyorumm..

    @pembe mor alg e benim şafak saymam btince seninkine başlarız :)

    YanıtlaSil
  21. canım benim ya şimdi gördüm.. hayırlısıyla gitsin gelsin inşallah. allah kavuştursun..

    YanıtlaSil
  22. Allah kavustursun twitterdan yazdim
    Gerci ama su gibi gecip gidecek zaman bu sizin icin harika bir tecrube olacak

    YanıtlaSil
  23. Güzin'cim Allah kavuştursun insanın sevdiğinden ayrı kalması çok zordur ama şöyle düşün en azından düzgün bir yer çıkmış, dilerim rahat da eder sonrasında sayılı gün geçer ve kavuşursunuz inşallah canım...

    YanıtlaSil
  24. @gelinyolu teşekkür ederim canım benim..

    @yeşil erik teşekkür ederim canım zaman akıyor bir ay geçmiş bile çok şükür 4 ay kaldı inşallah dahada hızlı gecer zaman:)

    @betwin us canım benim çook teşekkür ederim en azından yakın yerde diye kendimi avutuyor ve gün saymaya devam ediyorum.. inşallah kavuştuğumuz gün gelirde onuda yazarım:)

    YanıtlaSil
  25. Allah kavuştursun. Ben de asker yolu gözlüyorum ama çoook var dönmesine. Allah kavuştursun tüm sevenleri. Sizi de, bizi de:) Amin.

    YanıtlaSil
  26. Amiiiiin hepimizi bir an önce Allah kavustursun canım!

    YanıtlaSil