Bu Blogda Ara

7 Aralık 2011 Çarşamba

Mim: Blogunuzu çevrenizdekilerle paylaşıyormusunuz?

Sevgili arkadaşım Tubitos'cum beni mimledi,
Blogumuzla ilgili soruları yanıtlıyoruz bu mimde...


 1. Blogunuzu tüm eş, dost ve çevrenize söylediniz mi?
    Blogumu ilk açtığımda hiçkimseye söylemedim eşimde dahil ki o zaman eşim değildi:=)Evlendikten bir gün sonra sevgili ankara düşleri bana çok güzel bir mail atmıştı, ben o maili okurken o kadar mutlu oldumki artık burdaki arkadaşlıklarım öyle bir hal aldıki biriyle paylaşmak istedim ki ilk paylaştığım kişi eşim oldu:) İnternette çok vakit geçirmeme kızdıkları için bana kızacağını düşündüm ama blogum okadar çok bizimle ilgili güzel anıyla doluyduki okurken onun gözlerindeki ışıltıya şahit oldum:) tabi artık o kadar gizli değil dün akşam kardeşime anlattım, geçenlerdede işten arkadaşlarıma anlattım:) birde twitterdan buralara ulaşan didoşum var:)

  2. Blogunuzu ileride çocuklarınıza gösterecek misiniz?

Bunu hiç düşünmemiştim ama neden olmasın, çok güzel bir fikir bence:) bizim düğün anılarını ve fotoğraflarına albümlerden değil blogumdan bakmış olur:)

 3. Blogunuzu eşiniz/ sevgiliniz biliyor mu?

Artık biliyor ama çok takip etmez, ilk öğrendiği zaman yorumlara kadar okurdu:)

Sanırım herkesler yaptı bu mimi ben cevaplayana kadar:) Bende aramıza dönüş yapan Caprice Celine'i mimliyorum.

5 yorum:

  1. kuzuuuum mimin için teşekkür ederim hemen yanıtlıyorum...

    YanıtlaSil
  2. canımın içi iyiki açmışsın blogunu iyiki tanışmışız öpüyorum kocaman kuzumu..

    YanıtlaSil
  3. iyi ki varsın canım benim....
    hep burda ol olur mu....

    YanıtlaSil
  4. güzel bir mim olmus güzincim, keyifle okudum.

    YanıtlaSil
  5. @capriceline sende benim gibi gizemlisin benim hala en yakın arkadasım bilmiyor:)

    @tubitos vallahi canım ya seninle ilk nezaman karşılaştım acaba blogta:=) hiç hatırlamıyorum cok uzun zaman oldu galiba:))iyiki açmısızda tanımız birbirmizi canım benim:)

    @ankara düşleri canım ya inşallah sende dönersin aramıza mutlu bi şekilde çok istiyorum senin mutlu yazılarını takip etmeyi..

    @SJ çook teşekkür ederimmm sj cim:)

    YanıtlaSil